Anneanne sandığından İnciler

İnciler nelerden oluştu anlatayım.Saten kumaş ve iğne oyalı karyola eteği.Malum Bir kere kullandım mı ? Bilmiyorum.Ama kıyamam da bu emeklere ,anacım ço marifetli hatundur.O zamanlar samanyolu Derğileri vardı alırdı,bize de geçerdi ,bulaşırdı bakıp bakıp heveslendirirdi.Anne işte neyse oralara fazla girmeyelim.Daha neler paylaşacağım ilerde sizlerle eminim aynı şeyleri siz de çok yaşamışsınızdır.Etamin peçeteleri ortasında değerlendirdim,onlarıda on beş yaşların da kavga döğüş biraz da heves bana işletmişti. köşelerde görülyor üç tanesi mavi üç tanesi pembe ipek ipliği birde küçük ince etamin bilenler bilir minik gözlerim kıyamam nasıl zorlamışsam annede zorlamış tır neleriii gaz lambasında eskiden neyse banada zorlamıştır eminim.EEE atılırmı bu kıymetli inciler.Neftalin kokuları eşliğinde geçen sene yaptım bunları.Haa yazmadan edenmeyeceğim inanın bu kadar örnek blog varken elimden son anda yakmaktan kurtulan samanyolu dergisinden ama bu sefer uyanık davrandım kareleri ikişer ikişer işledim.Pembe koca yastık ta Pembesi kayınvalideden yorgan yüzü gelin yorganı sağolsun bana yapmıştı.Kanviçe yine annemden allahım yaz yaz bitmez.yorgan ağzı yeni evlendiğim de annem kaplamıştı kullandım bir kere.Onları işlettiği günleri hatırlıyorum,Kaneviçe işleyen iki kız kardeş vardı annemle gidip sipariş verdiğimizi örnekleri gösterdiğini o iki ablanın da evlerinde elektiriklerinin ççok saglıklı olmadığını hayal meyal hatırlıyorum.ne oldu oablalar bilmiyorum ama ben onların o nazik değerli ellerini hergün okşayıp seyrediyorummmmm.Küçük ev temalı yastık küsmesin onun anısı da çok güzel evin karesi yine annemin bir danteli çatısı canısı bacımın iyikide gözden çıkarmış.çıkardığı bluzun yakası pencereler de örtülerden çıkan fisto ve danteller onların anısıda var kalsın sıkmayayım sizi.

Yorumlar

  1. resmlerin bazıları eksik çıkmış bir sonrakinde artık acemiliğime verin

    YanıtlaSil
  2. resmlerin bazıları eksik çıkmış bir sonrakinde artık acemiliğime verin

    YanıtlaSil
  3. İyi ki değerlendirmişsiniz, ne özeller.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.Blogunuzu zaman buldukça takip edeceğim.İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder