Çocuk olmak ?


Allahın bize sunduğu engüzel hediye. Bu hediyenin değerini bilenlere itaf olunur.

Yorumlar

  1. Çocuk resimlerini yapmaktan ,bebek lerimle oynamaktan vazgeçmeyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu içindeki çocuğu büyütemeyenlere, seviyorum ben de bir yanımın çocuk kalmasını :)

      Sil
    2. Özlem hanım,çocuk kalmak iyidir.Yetişkinleri anlamak zor.

      Sil
  2. Blogunuzu takibe alıyorum yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. sevdican Hanım ilgi ve alakanız için teşekkür ederim.Blogunuzu takip edeceğim,ellerinize sağlık.İlgili konular da kafa yorup yardımcı olmanız da takdire değer.

    YanıtlaSil
  4. Harikalar duygusu bu tarafa geçen resimler. çok beğendim.

    Merihcim arka fonu tamamen beyaz yapsan el emeklerin daha bir ön plana çıkacak biraz göz yoruyor ilk etap da dikkati çeken alt fon oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Harikalar duygusu bu tarafa geçen resimler. çok beğendim.

    Merihcim arka fonu tamamen beyaz yapsan el emeklerin daha bir ön plana çıkacak biraz göz yoruyor ilk etap da dikkati çeken alt fon oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Hatice hanım tavsiyelrinizi dikkate alacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder