YORGUNUM...!

Yorgunum bugünlerde;
Bahar dedim,gündem dedim,neyse o dedim,bu dedim geçmedi ,
Ve ben yorgunum vesselam...
Onun içindir ki bugün çıkmalı dışarıya,en sevdiğim evimin köşesindeki yaptıklarımıda nadasa bırakmalı bugünlük.

Annemin dantel örtüsü,ruhunda,dışarılara atmalı kendimi,


Bir kamalyenin yanın da ki ağacın,köküne yakın bir yerinden pırtlamış,bu geç kalmış bahar dalı ,yetişmiş tam da benim yetişme hizamda olduğundan,yorulmadan izlerim onu belki...



Ya da çömelip önünde sabrına,gücüne,minikliğine hayran olduğum karıncayla sohbet ederim...


Hani minnak ; Tanımadığım insan tarafından korunmağa alınan fidanımızı,ziyaret eder,topiş Toprağın,mutluluğunu, asaletini paylaşırım sizinle,


Ve hemen yanında tanımadığım-tanımak istemediğim,duyarsızlara ;
 Çevreye atıklarını hoyratça atanlara küfürler savuracağım sizin yerinize de..


Sevdam'ın telkinlerini  iletip,teselli ettiğim, spreyle zehirlenen çalının,yeşererek iyileşmeye başladığının,fotoğrafını çekip göndermeli Sevda'ya ki sevinsin o da...


Balkonumda ki gülümün bu sene tam da yavrularımın sayısında çoğalıp,goncalarının açmasına az kaldığını,sabırla bekleyeceğimin müjdesinde,


Bir kış boyu dalını yalnız bırakmayan,kuru yaprağın,taze yapraklara dalını ; Teslim etmeden,gitmediğini nasıl direndiğini anlamak için insan olmanın yeterli olduğuna,


En batak yerde bile gelincik denen bu zarif çiçeğin,direnç gösterdiğine tekrar,tekrar şahit olup ;


Çalı diye,diyip geçtiğimizin üzerinde sabaha kadar sakladığı çiğ tanesine gösterdiği özeni,kıskanarak...
 Mavi gözlü bir arkadaşın omuzunda günü geçirip ağlamak,bugün ki UMUDUM...                                            Yorgunluğumu,atabilmek için,   BELKİ...!




Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Merih'im, böyle güzel, bağ, bahçeli yerler ve Topiş de olunca kısa sürede geçer yorgunluğun diyorum. Ördüğün tutamak mı, fincan altlığı mı çok çok güzel olmuş, eline sağlık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'm sağolasın ;
      Eryaman tam bir terapi yeri gerçekten...!
      Ördüğüm,
      Kızçelerden birine örmeğe çalıştığım yazlık bir hırka olacak biterse inşallah.
      Yorgunluğum geçecek diye umuyorum.!
      Sevgiyle güzel arkadaşım.

      Sil
  2. MERİH'im kaçgündür int. Olmayan Balıkesir'deki evdeyim çarşıda bir kafeden yazıyorum kısaca baktım çok okunacak görülecek postların var Altınoluğa döndüğümde hepsini rahat rahat gezip gönlümü gözümü doyurmak için sabırsızlanıyorum.
    Karınca yuvasını görünce ah dedim arkadaşımla yine Gönüller'imiz aynı yerde birleşti aynı duyguyu taşıdık. Birkaç gün öncede ben çektim. İnat. Konak için bekliyor.
    Anneciğinin dantel örtüsü narin bir çiçek gibi sarmış sarmalamış masanı saygı ve sevgilerim ilet ve de ellerinden öp olmazmı canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın sağolsun ; Türkan'nım,her zaman zamanın olunca gel ben burdayım,iyi olunda...
      Karıncalar kadar olamıyor bu millet ne acı değil mi,şöyle bir ölü toprağını üstünden atıp,tembellikten kurtulmadıkça ,işimiz ne zor bir memleket.
      Anneme ileteceğim duygularını sağol-varol güzel arkadaşım.
      Dantel-nakış-dikiş hobilerimiz iyi ki var...
      Altınoluk'a sağlıkla git canısı,sevgiyle...

      Sil
  3. Yine içimizi açan fotolarla yazışmış sıcacık bir yazı.Doğa,tüm güzelliğiyle bizimle...Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim.
      Doğa olanca doğallığıyla,çalışkanlığı ve doğurğanlığı ile her zaman bizimle,anlayana,koruyana...hoyratça davranana rağmen hep direniyor..

      Sil
  4. Sabırlı, sevgi dolu, duyarlı bir doğaseverin seslenişleri yansımış fotoğraflara...
    Bu söyleşi bitki-hayvan tüm canlıların da çok hoşuna gitmiştir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule ; UMUT,SEVGİ,sizlersiniz,iyi ki sizler varsınız.

      Biz seslenmekten bıkmadık,doğa kendini yenilemekten,hoyratça tüketip,yok edenler,canları pahasına onlarda bıkmadı ne yazık...!
      Bitki-hayvanlar gibi duyarlı; İnsan topluluğu çok olsa..? Keşke .

      Duyarsız-arsız-yüzsüzlerle doğayı paylaşmaktan yoruldum...
      Sevgiler güzel arkadaşım...Sevgilerimle.

      Sil
  5. İyi ki nadasa bırakmışın o işleri. Yoksa bu kareleri nasıl görürdük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın,inşallah uzun sürmez,
      Yasemin'cim teşekkür ederim.

      Sil
  6. Harika fotoğraflar . Bahar yorgunluğudur o :) bu bahar zor geldi havalar falan ısınamadı ya bir türlü hepsi ondan . Geçecek kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,
      Sevgili Kadriye'havalar ısınsada yürekler çok soğuk ve ısım bitecek diye korkarım...!

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Geçecek inşallah ...
      Bana göre değil mızırdanmak sıkıldım valla bu halimden...
      Şimdi geldim senden ne tesadüf aynı anda,sen bendeymişsin ya...!

      Sil
  8. İnsanlar ne garip kimi korumaya alıyor; kimi yakıp, yıkıyor. Hiçbir şey yapmıyorsan uzak dur. Bunca kötülüğe karşı doğa iyi direniyor. Toprak'a öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle dayanıklı ki anlatılır-yazılır gibi değil.
      Topişde sizi öpüyor.

      Sil
  9. i love that king of photos:) they are so cool so nice:) follow;) hope U follow back:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, baharın gelişini ve yarattığı güzelliği ne güzel sermişsiniz ortaya. Sayfada gezinirken içim açıldı, rahatladım birden. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  11. Önceki gün yorum yazmıştım, şimdi görünmüyor Merih abla . Tühh gitti minik şiirim..

    Bu arada Ankara ya gönderdiğim hediyeler, kargocuların zulmüne uğradı geri geldi. Sana da küçük bir hediye vardı, başka bahara kaldı ablacımm, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan'cım ;
      O geri gelme durumu sinir bozucu gercekten,canın sağolsun,almış kadar oldum,dediğin gibi başka baharlara,
      Ben yine de aldım ki o hediyen kalbim üstünde çoktan yerini aldı.
      Ben en çok da şiirine üzüldüm ne oldu ona sahi...?
      Sevgilerimle canım...

      Sil
  12. fotolar iç ferahlatıyoooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder