Merih'in Atmosferi'nde ;Yılın Annesi seçildiniz,TÜRKAN HANIM,

TÜRKAN SORAY'ım Benim,anneler günün kutlu olsun....!
Blogların en güzel annelerinden biri sensin,

(Özgün tasarım,turkanaözgü.blogspot.com.)


Bir anne böyle bir şiir yazıyorsa,bir bildiği vardır...
Diye düşünüp önünde saygı ile eğildim sadece...


"Bile bile dua.. "                                                                     
Günaha girdiğimi bile bile,                                                                                                            
Allah'tan dileğim,
Senden önce verdiği canı almasın.
Beni senden ayırmasın.
Olur da zamansız olursa ölümüm.
Sen de gel meleğim,
Dünya acımasız...



Gördüğünüz yakışıklı,HİLMİ bey,benden rica etti,
Merih teyze anneme bir kutlama suprizi hazırlarmısın benim kalbimden...
Ben de hemen kabul ettim kalpten,

Başım gözüm üstüne.....KUZUMMMM,



Canım annem ve ablam sizlere ne desem bilemedim,siz benim gözlerimden okuyorsunuz - yazıyor - beni kimselere kıyamıyorsunuz zaten...

Ablammmm...! Annemin birinci meleği ...Ne kadar güzelsin...İşte bu benim ablam...
Kendisi avukat haksızlıklar adına savaşıp bizleri hep gurulandıran canım...

 Seninle en önemli ortak yanımız,hayat  kaynağımız annemiz iyi  ki bizim annemiz...  Ablammm...!


ANNNNNEEEEEEEEEEEMMMMMMMM......!


Bu gömlekte ne kadar yakışmıştı o gün değil mi annem,
kirlettirim diye hep bir yedeğini düşünür çantana atarsın bütün anneler gibi,sende.


Evimizin bahçesini, her bir köşesini,babamla birlikte hep benim için düzenler,nerede rahat ederim diye sımartırsınız tüm anne-babalara gibi...İkinizde.


Babaammmm...Erkek erkeğe takılalım azıcık offf...
Kızlar ve annelerinin,moda muhabbeti sıktı valla.

Seni yorduğum,zor günler yaşadığında yanında olamadığım için sadece üzgünüm...
Ama sen benim uğuruma inanıyorsun ki ! zaten...
İşin rastgelsin Babam....

ANNNEEEEMMMMM......!

Ellerin...Benim en güzel beşiğim,o hamarat ellerin,
Yorulmasın,ağırmasın,incinmesin kalbinle birlikte,bedenin....

Gözlerin...Benim en güzel ışığım,o güzel gören gözlerin.
Ağlamasın,solmasın,sevinçten ıslansın,sadece ruhun.

Kalbin...Hep yumuşak ve sımsıcak kalsın,benimle-ablamla,ilgili tüm dileklerin gerçekleşsin,kanatsız MELEĞİM...!

Tüm annelerin günü her gün olsun,her gün çocukları ile ilgili güzellikler duysun..
HER GÜN....

Ama bugün HİLMİ'nin annesine özel olsun...


ANNEMMMM ÇİÇEKLERİMİ BU SABAH SENİN İÇİN TOPLADIM,SEN UYURKEN...!

Yorumlar

  1. Ne güzel çocuksun sen Hilmi, ne güzel yüreksin... Bir anne olarak, Merih Teyzenle birlikte annene yaptığın bu güzel sürprize bayıldım. Yürekleriniz dert, gözleriniz hüzün görmesin canlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet teyzesi Hilmi söyledi ben yazdım...
      Yakışıklı,oğlumuz annesine supriz yapmak istedi,anneler günü hediyesi..
      Teşekkür ederiz.Aynı duyguları biz de sana diliyoruz.

      Sil
  2. Hilmi'nin sevgili annesi gibi anneleri hep "Hayatı güzelleştiren, kolaylaştıran, hayata anlam katan ANNE'ler olarak düşünürüm sevgili Merih. Hilmi dünyaya ne güzel, sevgiyle bakıyor.
    Anne-babasını-ablasını yürekten kutluyorum.
    Selam-sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilmi dünyaya güzel bakıyor çünkü sevgi dolu ailesi her zaman yanında.
      Hayata anlam katan anneler iyi ki varlar.
      değerli yorumun için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Teşekkürler Makbule hanım, onun sevgi dolu bakışları bize huzur veriyor.
      Benim enerjim düştüğünde hemen fark ediyor. Konuşmasa da gözleriyle soruyor,yüzümü okşuyor, hadi gül der gibi..

      Babası, iyi ki varsın diye sever hep, yüzüne baktıkça huzur buluyorum der. Hele babası bir şeyler anlatıyorsa ki bu genelde politika olur, öyle hayran hayran bakar ki kuzum.
      Sevgi ve selamlar.

      Sil
  3. Keşke her insan Hilmi gibi sevgi dolu duru gözlerle baksa dünyaya....
    Hilmiyi kocaman öpüyor çokkkkk alkış gönderiyorum.
    Sevgili Türkan'ın ve onun nezdinden tüm annelerin anneler gününü kutluyorum.
    Güzel yürekli kadın seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilmi bu alkışları çok hak ediyor,teyzesi...
      A L K I Ş Ş Ş Ş...
      Şu gözlere bak,tıpkı annesinin gözleri su gibi,HAYATI sunuyorlar bizlere değil mi ?
      Sevgi kelebeği arkadaşım öpüyorum ben de seni.

      Sil
    2. Aldık alkışlarınızı Türkan , Merih teyzeleri . Çok ama çok sevindik.

      Sil
  4. Ayy Merih ablam, sen ne yüreği büyük insansın.
    Ne güzelll sürpriz böyle...

    Benim güzel yavrum Hilmim, 20 yıl sonra Merih teyzen sayesinde dile geldin anneler günümü mü kutladın. Ama ben çok şaşkınım, çünkü alışmıştım sessizliğine.
    Önceleri çok hayal etmiştim konuşsan, yürüsen diye Bayramlarda kıyafetlerini kendin seçsen diye . Hatta okul çağın gelince senin için alamadığım formayı başkası için almıştım. Şimdi sesini duyunca ne diyeceğimi bilemedim kuzuumm..

    Tamam annecim ağlamıyorum bak sildim göz yaşlarımı . Zaten sevinç gözyaşları benimki. Teşekkür ederim yavrum sen benim en büyük hediyemsin zaten.

    Merih ablammm, çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin. Senin de anneler günün kutlu olsun. Çok ama çok seviliyorsun, Hilmi kocaman alkış gönderiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNEM ÇİÇEKLERİM TAZE OLSUN DİYE SABAH TOPLADIM SEN UYURKEN...
      İYİ Kİ BENİM ANNEMSİN...! ANNEMMMM....!MUCUK,MUCUK,MUCUK....!

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Hem de en güzelinden kır çiçekleri, senin gibi mis kokulu..
      Hiç koparmadan kokladım, okşadım. Kuzummm canım benim, MUCUK! MUCUK!

      Merih ablacım hediyelerin arka arkaya gelmeye devam ediyor. Ne güzel bir gün yaşattın bana, sabah çiçeklerimi aldım çok teşekkür ederim.
      Hemen dönemedim bugün yoğun geçiyor. Önce annemi sonra aileye yeni katılan
      kuzumusu ziyaret ettik . 6. kez hala oldum.

      Kayın validemde tadilat sonrası temizliğe yardım derken bu saat oldu ancak dönebildim.


      Sil
    4. Canım ben aldım alacağım cevabı,sen rahat ol...
      Tadını çıkar....Oğluşun supriz kutlamasını...
      Tadilatlar,temizlikler çok kolay gelsin.
      Kuzum o bebişi benim yerime de kokla...
      Hala olmak güzeldir Allah analı-babalı büyütsün.

      Tekrar kutluyor Hilmi'min sözlerinin üzerine,ben fazla yazmak istemiyorum.
      Büyüsü bozulmasın istiyorum.
      Öpüyorum ikinizide...

      Sil
    5. Ben bu yayını yeni gördüm Merihim,iki büyük kadın yüreğimi dağladınız,Allah yavrularınızdan ayırmasın,acılarını göstermesin. Allah tüm yavrularımızı korusun ama en çok da farklı yarattığı yavrularımızı korusun. Ağlıyorum ama ikinize duyduğum saygı ve sevgiden , eline sağlık , yüreğine sağlık pamuğum ❤️

      Sil
  5. Ama ya valla bu aralar aglatiyosunuz beni :( tüm engelli annelerimiz gibi beraber ölelim temennisi geride kalacak korkusu.:( En güzel annelerden birisiniz.Ellerinizden öperim.Ve tesekkr ederim merih abla paylastigin bilgilendirdigin icin. 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu Hilmi'mim annesine duyguları ben sadece,aracı oldum.
      Ağlamasın anneler.,sakın,öpüyorum annesinin prensesini.
      Teşekkür ederim.

      Mümkünse farklılıklarımız demeyi tercih ederim...
      Biz anneler,engel tanımayan canlılarız diyebiliriz.

      Sil
    2. Bende aslnda engelli yerine baska kelime aradim.Ama esila sagdan soldan mıncıklayinca bir an aklima gelmedi.Cocuk olunca fazla düsnmeye vakit kalmiyor malesef :) kesinlikle bizlerden farklilar ve farkli olan hersy güzeldir 💕😘 bravo hilmi kardesime.

      Sil
    3. Canım nazik dönüşün için çok teşekkür ederim.
      Türkan annemiz bu tür hitapları aşmış değerli birikimi olan bir insan.
      Ancak bunu aşamayanlar için bir hatırlatma yapmak istedim hepimiz masumane bu tür hitaplar kullanabiliyoruz.
      Öğretmenliğimin ilk yıllarında bir öğrencimin annesini,incitiği için ben de hassasiyet göstermeğe gayret ederim.

      öpüyorum Esila'yı ve çiçeği burnunda güzel annesini.

      Sil
  6. Nasıl duygulu anlamlı bir yayın böyle Merih teyzesi sen çok yaşa emi eline yüreğine sağlık Hilmi oğlumuzada maşallah daha sağlıklı günlere doğru büyüsün inşallah.
    Seninde anneler günün kutlu olsun Merihim aşkım, tatlı yanaklarından güzel kalbinden öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin o güzel kalbinden öpüyorum...
      Emel SAYIN güzelliği yaşlandı yerine sen lazım,Emel SAYIN'ım benim,
      günün kutlu olsun.

      Sil
  7. Hilmi...
    Kalbim dağlandı, bu ne naif bir yayın.
    Anne hisseden herkesin günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilmi yakışıklı değil mi ? Ablası.
      Seninde çiçeği burnunda güzel anne,seninde her günün kutlu olsun.

      Sil
  8. Annelerin annesi Türkan Hanım...Gerçekten eli öpülesi bir anne...Merih hanım sizinde anneler gününüz kutlu olsun ne güzel bir yazı olmuş Hilminin duygularını aktaran,çok teşekkür ederiz...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilmi'm adına teşekkür ederim annemiz,her iltifatı hakediyor.
      Sizinde her gününüz kutlu olsun.
      sevgiler.

      Sil
  9. Hilmi sen ne güzel ve özel bir evlatsın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı zamanda da çok yakışıklı.
      Artık traslı bir karizmatik delikanlı,teyzesi...

      Sil
  10. Alkışların en kocamanı, çiçeklerin üç güzeli Hilmi, Türkan Hanım ve Merih'e gelsin.Kalp görünce, söylenmeden duyulan sevgi sözcükleri nasıl güzel toplanmış biraraya.Anneler günün kutlu olsun Merihim ve Türkan Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederizzzzzz.
      Hilmi'm adına,teyzesi,o bu aralar çok heyacanlı bir yakışıklı,delikanlı...
      Ayyyyy...Çiçeklerin altında kaldık,kokularından da bayıldık,kalkamadık ya...
      Seninde canısı,bütün günlerin kutlu günlerle dolsun.
      Öptüm.

      Sil
  11. Hilmicimm canımsın sen kuzum yaa çok da yakışıklı olmuş maaşallah Sevgili Türkanımızın göz bebeği kocaman sarıldım ve öptüm yanaklarından
    Türkancığıma ve sana da sevgiler Merihim güzel kalplerinize kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol teyzesi,
      Öpücüklerle yorduk,Hilmi'mi,valla bu ara...
      Ne yapalım o da bu kadar yakışıklı olmasaydı değil mi ya ?
      Biz de seni öptük teyzesi.

      Sil
  12. çok tatlılar. ben de onları çok severim zateeen :)

    YanıtlaSil
  13. Ay Merih yaaa, aglattiniz beni.:(( Hilmi'ye ses Turkana nefes olmussun ne guzel. Yuregi guzel Hilmi'ye en, eennn, ennnnnn kocaman alkislarimi, sevgilerimi, opucuklerimi gonderiyorum. Sahanesiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlamak yoooooook ; Gülmek vaaaaaar....!
      Yarınlarda,yarınlarda SEVMEK var....
      Biz de seni seviyoruz.
      KUZU...

      Sil
  14. Hilmi ile, gamzeli annesi ile ve tabii Merih'in elleri ile ne guzel bir kutlama olmus. Ben kayinvalidemin evini tasir, bir yandan yegenimin dugunune kostururken ugrayamadim buralara.
    Benim guzel arkadaslarim. Hanginizi saysam, unuttuklarim icin uzulurum. Gecikmeli de olsa, kalbinde cocuk sevgisi tasiyan butun kadinlarin Anneler Gununu kutluyorum.

    Hilmi ye gelince... Cok tanidigim, cok sevdigim o guzel gozlerinden opuyorum. O kendine en cok yakisacak anneyi bulmus :) Turkancigim, guzel arkadasim. Mutlu olmanla mutlu oldugumu bilmeni isterim.
    Seni tanimak hayatimi zenginlestirdi. Opuyorum seni, Merihcigimi ve yorumlari ile kalpleri isitan arkadaslarimizi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim çok duygu yüklüyüm ne yazsam bilemedim.
      Öptüm seni .

      Sil
  15. Canı gönülden diyorum ki Türkan hanım ve tüm engelli anneleri her zaman yılın annelerinden kabul edilmeli yazdığın yazı en anlamlısından olmuş canım emeğine nice yorumlar yazılsa az kalır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler duygularımıza ortak oldunuz.
      Sevgiler.

      Sil
  16. Yorumlarıyla kutlamamıza katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim . Hepiniz evimizde ağırlandınız, Hilmi arkanıza yastık elinize peçeteler verdi , birazdan annesi ikram yapacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Peçeteler bu aralar bana yetmiyor,ipek mendil istiyorum...
      Senin elinden...
      Hilmi'min verdiği yastıklarla dinlenmekteyim,keyifle...
      Öptüm,öptüm,annesine kalmadı...Oh işte...

      Sil
  17. Güzel kadın yine yapmılsın yapacağını :) Hilmi'yi öpüyorum kocaman. Annesine de sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmışım değil mi ?
      Seviyorum böyle güzel insanarı herkese ilan etmeğe.
      O kadar çok güzel annelersiniz ki bazen hanginizi ilan edeceğimi şaşırıyorum valla.
      Ama öncelik Türkan!a da çok yakıştı ...
      Öpüyorum bütün anneleri ve seni canısı.

      Sil

Yorum Gönder