Herkese İyi bayramlar.


Yorumlar

  1. Nasıl da güler yüzlüler... Ama henüz dünyanın gidişatının farkında değiller.
    Yüzlerindeki gülücükler hiç solmasa keşke...
    Mutluluk nedir ki...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü-büyük güya dünya, da onların farkına varsa da kendine gelse, keşke...
      Mutluluk,sahi nedir ki..?Belki de sadece karın doyurmaktır...
      Açlık-mide de biter mi ?
      Tokluk-nereye kadar.?
      Ben hiç aç kalmadım ki...! Ahkam kesmeyeyim bari...

      Sevgili makbule'ciğim,teşekkür ederim uğradığına; Yine çok sevindim.

      Sil
  2. Ah, şu manzaraya bakınca bayram, mayram neyimize dedim...:((((
    offf offf........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumda kaldı ne yazık benim bütün bayramlarım.
      Sevgili Müjde'm elimde değil,ben büyümeğe başladıkça,düğün-dernek ve bayramları,kutlarken hep böyle içim bir garip buruk...

      Sil
    2. Müjdem çok teşekkür ederim uğradığına çok sevindim...
      Güzel bayramlar görme,ümidimiz hep olsun yine de...

      Sil
  3. Hiç bir şeyin farkında olmamaları şimdilik güzel. Çocukluk böyle birşey işte. Kötüyü, kötülükleri bilemiyorlar:(
    Şimdilik onları böyle gülerken görmekte güzel............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bu kadar kalsınlar büyüyüp acıya gark olmasınlar istiyor insan.
      En azından ağlayıp hemen gülen yine çocuklar...
      sağol arkadaşım uğradığına sevindim.

      Sil
  4. İyi bayramlar Merih ablacım, çocuklar öldürülmesin , şeker de yiyebilsinler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm...Evet...!
      Öp Hilmi 'mi benim yerime yine sen...
      Kuzu o kuzu,hem de koca kuzu...!

      Sil
  5. Gerçekten çok mu zor tüm dünyada barış, sevgi huzur?
    Bu kadar mı kolay boktan bir sistem uğruna insanlığın, umutların, hayatların harcanması?
    Nefret ediyorum içinde yaşadığımız düzenden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bu kadar çok olunca maalesef çok zor...
      Sevgili Nil,yine de umut hepimizin yüreğinde.

      Sil
  6. Geçmiş bayramın kutlu olsun:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,dilekler yine de hep olsun yüreklerde.

      Sil

Yorum Gönder