Koca ÇAM sen de mi ? DEVRİLDİN...!


Koca ÇAM oldu mu şimdi ;

Beni -yavrularını,doğa da yalnız bırakıp gitmeler,

Sen de mi dayanamadın,insanımsı yaratıkların yaptıklarına...

İki lokma et yemek için kıydılar kınalı kuzulara da,yaktılar ormanı,börtü-böceği...

Dayanamadı mı, kanadı kırılan ,kuşun yavrularının aç  çığlıklarının,

ağırlığına,dalların..


Tomurcukların UMUT olmuştu...!

Köklerinden sökülüp kendi kendine yıkılmak yakıştı mı ? 
Sanki sana böyle...!

Kokunla  sabahları günaydınlaşırken,
Sırtımı dayadığımda gövden siper olmuş korumuş kollamıştı KÖTÜLÜKLERDEN oysa beni..!


Bak arkadaşın TOPRAK bile ne kadar şaşkın, koklayıp-ağlıyor eminim içinden.


İnanmak istemiyor,etrafında fır-fır dönerken,

Keşke bir iple bağlayabilseydi MERİH seni de, koruyup,kollayabilseydi,kötülüklerden,

Der mi ki ? 

Yoksa içinden ah insanlar bizi yalnız bırakın YETER,

Gölgemiz bile size fazla diye,

İSYAN lar da mı acaba..? 


Offf....Koca ÇAM...! Teslimiyeti seçmek senin elinde ise...
Saygılarımla seni uğurluyor-Kutsuyorum..

Ve ben ; 
İnsanımsı insanlarla aynı havayı solumaktan,çok yoruldum itiraf ediyorum,
Teslimiyeti ben de senin gibi seçmek istiyorum,

" Bu düşüncemden de hemen utanıyorum..."

Daha çok yaşamak istiyorum...!



Toprak altında,kalanların hakları için de ;
Çok ama çooook uzun yaşamak,ilahi " adaleti" görmek istiyorum...

Çok şey mi istiyorum.? Söyle...!

Yorumlar

  1. Hangi mikrop, virüs yaptı bu işi yaaa?:(((Allah da onu böyle devirsin inşallah....çok üzüldüm Merih'im. Bak ne aklıma geldi, gelmemesi mümkün değil, benim oturduğum apt. bahçesine de çam dikmişler. Ama akp seçmeninde IQ az ya, tam binanın dibine! Büyüyünce nasıl olacağını kestirememişler (onu kestirmek için IQ lazım, öngörü lazım). Ben taşındığımda pencere hizama daha gelmiyordu. Aradan 13 yıl geçti, şimdi inanır mısın cam silerken çam dalları, iğne yaprakları gözüme girmesin diye makasla kesiyorum, (bir zarar vermiyor ağaca) tersine makası köreltti:( arıları bıraktım, içeri giren arıyı tülle tutup doğaya salıyorum, asla öldürmüyorum, güneşi için bu eve taşınmıştım güneşimi kapattı, kışın soğukta ne kadar önemli, onları da bıraktım tek başımayım hırsız tırmansa tam pencereme! Hadi onu da geçtim, benim fobim var, ya ağaca yılan tırmanırsa diye yaz sıcağında akşam katiyen camı açamıyorum korkudan:(((gidip balkonda oturuyorum. Bir dizi, film izleyeceksem pencerem kapalı yaz günü:((( dallar neredeyse içeri girecek çünkü....buna rağmen o çamı kestirtmeye kıyamadım. Nasıl kıyayım? Taşınmayı düşünüyorum o da zor ya...taşınayım yeni gelen komşu eminim kestirir. ben kıyıp da günaha girmeyeyim dedim...

    Sevgilerimle öptüm canım, geçmiş olsun:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'm sen gibi duyarlı insan o kadar az ki,ne güzel insansın sen,
      iyi ki varsın.
      Öpüyorum seni.

      Sil
  2. Çok şey istemiyorsun, olması gereken bu, istememize bile gerek olmamalıydı.

    YanıtlaSil
  3. Kesilmiş, yıkılmış ağaçlar can çelişiyor gibi gelir bana.Bazen gövdeden bir su salar, ağlar gibi düşünürüm.
    Sevgilerimle Merih.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule'ciğim; Ağlıyorlar değil mi ..?
      ben bazen çığlıklarını da duyabiliyorum,ne yazık...!

      Sil
  4. Bizim yan bahçede kavakları kesmişler, satmak için. İnce dalları yol kıyısında kalmış. Üzerinde bir hafta geçmesine rağmen sürgünleri vardı. Hala yaşıyorum sanıyordu yavrucak. Üç dört dalı aldım. Sulak bir alana kadar taşıdım. Dalından tutarmış, diktim. Üçü tuttu, hayata kök saldı. Kalan biri için çok üzüldüm, direnemedi. Ben bu duygularla ne kadar kurtarsam kârdır derken ağaçların insafsızca yok edilmesi yüreğimi dağlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'm ;
      Güzel insanlardan biri de sensin...
      Ellerin dert görmesin,kuzum öpüyorum o emek veren güzel ellerinden.
      Yüreklerimiz hep dağlı dağlı dolaşıyoruz,merhemi de o ağaçlarda..

      Sil
  5. İnsanımsı olanlar insan olana kadar daha kac devrilecek acaba😢isyanını anlatacak sen gibi bir dostu oldugunu kesin biliyordu muhakkak😘❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gibi güzel bir dost da sesime SES verdi ya sağol canım.
      Sen de çok sağol.

      Sil
  6. Bu kadar büyük ağaçlar insan gücüyle sökülemez. Olsa olsa iş makinalarıyla yapılır, o zaman adres belli; belediye:!!!
    Yaradana ulaşmak için bunca insan çırpınır durur da o yanı başımızda görmezler, duymazlar.
    Onu aramaya ne gerek ağaca , kuşa, böceğe sahip çık o yanında....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaradana ulaşmak mı acaba gerçek amaç ;
      Yoksa bencilce tüketmek,hiç adil değil bu düzen maalesef...

      Sil
  7. Sanıyoruz ki her şey sadece biz insanlar için yaratıldı.Ekolojik dengeyi bu kadar bozmaya hakkımız yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıda insan onlar için yaratıldı, ancak eksik yaratıldı sanırım...

      Sil
  8. Yazık olmuş koca çam sana... Yüreğin mi dondu kederden, köklerin mi bıraktı toprağa tutunmayı? O kadar mı yoruldun hayattan, yaşamaktan?

    YanıtlaSil
  9. 😊🙏❤ Yüreğine sağlık😘

    YanıtlaSil
  10. Kıyamam :( Manzarası için önündeki ağacı kestirenlere inat tamda balkonumun önüne diktim bir çam bu hafta sonu. Şimdi de üstüne bu yazıyı okumak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerin dert görmesin...
      Ne güzel yapmışsın,bizim koca çam desene senin pencerenin önünde yeşerip-şenlenerek sana arkadaş olmaya devam edecek...
      İşte bu bir ölür-bin çogalır dünyaya merhem oluruz inşallah.
      Kuzum iyi ki varsınız...Siz koca yürekler iyi ki varsın..!

      sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder