Bebeğim mi ? Annem mi ?

Annem dersem beklentim çok oluyor,hüsrana uğruyorum,
Küçük Merih'in bütün çocukluk duyguları depreşiyor sızlanmaya başlıyorum...

Özellikle uyurken tüm canlılar gibi ne kadar da masum-aciz ve caresiz..

Bu yüzden annem benim bebeğim ....
Bir bebeğiniz olduğunda  güdülerinizle bile olsa ona güzel bakmayı becerebilirsiniz her canlı gibi.
Biz annemle evcilik oynamaya başladık,bazen o anne oluyor bazen ben anne oluyorum.

O anne olunca daha çok hoşuma gitse de,

Eh ; Ben de fena anne değilim...

Özellikle takma dişlerini çıkardığında,çok tatlı oluyor.
Onu kucaklayıp sevmek istiyorum ama kaldıramıyorum,belim ağırıyor.
Yemek yedirirken,tabağını bitirmesi için dondurma ile kandırıyorum,
Bana kızsa da dondurma yerken yüzünde ki mutluluk resmini çekip dondurmak,kalbimin bir köşesine asmak istiyorum.

Bezini değiştirdiğimde canı acısa bile bana yardımcı olmaya çalışırken,anne oluyor bir an ;
Kalkmak istesede kalkmayan bedeninde ki ağırlığın kalbinden geldiğini bildiğimden birden Ben...Hafifliyor...Güçleniyorum...

Yine de belimin acısından çok kalbimin acıdığını hissediyorum...
Seni gençliğin de çok sorgulasam da hiç yargılamıyorum...!
Ve her şeye rağmen annem ben seni çok seviyorum....

ANNEEEMMM.

Yorumlar

  1. Kıyamammmm, haklısın o bebeğin senin Merih'im, seneler geçince anne-kız yer değiştiriyor her zaman, o bebek, sen anne oluyorsun. Allah ikinize de güç, kolaylık versin canım, hasta bakmak kolay değildir biliyorum, o yüzden çok çok kolaylıklar diliyorum. Annene de şifalar diliyorum. (Amin). Sevgilerimle öptüm, annenin de ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdem biz de seni öpüyoruz.
      Anlaşılmak bütün mesele bu, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Annem kışın yoğun bakıma yattığında panik olmuştum.Onlar bizim için çok değerli.Pek de sevimliymiş anneniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bütün güzel anneler gibi,sevimli...

      Sil
  3. Bu durumu yaşayan biri olarak seni çok iyi anlıyorum sevgili Merih. Ben yazılarımda"ikinci çocukluk" olarak adlandırmıştım. Onların eski hallerini bilen çocukları için bu durumun ne kadar üzücü olduğunu biliyorum.
    Esenlikler diliyorum.
    Sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Makbule'ciğim ;
      Anlaşılmak bütün derdimiz bu değil mi..?
      Paylaşınca insan kendini yalnız hissetmiyor,güçleniyor sanki...!
      Sevgilerimle.

      Sil
  4. Annenizin ellerinden öperim çok tatlı bir insan :)

    YanıtlaSil
  5. Oyle masum oyle seker oluyorlar ki! Tabi hepsi boyle olmuyor yasliliarimizin. Tonton olanalrida var zehir zemberek olanlarida:)
    Annenin pamuk ellerinden operim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mevlüde ;
      Haklısın keşke yaşlılarımız,yaşanmışlıkları güzel aktarabilseler ve bizde tecrübelerinden yararlansak ,
      Ne yazık sevgi-görmeden büyümenin acısını maalesef çocuklarından çıkaran yaşlılarımız çoğunlukta.
      Bizim ki Allah'dan arada bir yerde,biz kızlarına hissettirmesede az-bucuk kaynanalık yapmıştırrrr,,,,gelinlerine....!

      Sil
  6. Sizi gayet iyi anlıyorum, bizde babamda aynı durumları yaşadık. Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşırken rahatlıyor insan,başka insanların deneyimlerinden de yararlanarak,
      bu süreci daha pozitf yaşamak amacındayım ben de..

      Sizi sayfamda görmekten memnun oldum,ben de en kısa sürede sizi ziyaret edeceğim.
      Teşekkür ederim iyi günler.

      Sil
  7. allah güç kuvvet versin, annelerimiz başımızın tacı.

    YanıtlaSil
  8. Ayy ablam benim , Allah sana güç kuvvet versin.
    Yaşlılık ikinci çocukluk derler, sen şimdi annenle yaşıyorsun bunu..
    Ne mutlu ki anneciğimin ona bakacak evlatları var.
    Yemeğini bitirirse Hilmi onu alkışlayacak ...
    Annenin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan'cım ;
      Veriyor Allah'ım o gücü-kuvvetide veriyor,bunu en iyi sen bilirsin...
      Sadece tatlı bir yorgunluk,o da iyi bir uyku çekmeme sebep oluyor.
      Hilmi'm alkışlarsa daha ne bütün yemeklerini yer benim annem.
      Öpüyorum ikinizide güzeller.

      Sil
  9. Canımıniçi Merihim senin nasıl şefkatli sabırlı olduğunu biliyorum Görevim dediğini duyar gibiyim ama eminol sende bil ki anneciğine yaptığın her yardımında fazlasıyla mükafatlandırılacaksın çünkü kendimden biliyorum zamanında severek annemin işlerini gördüğümde sıkıntılarımın çabuk geçeceğini sağlam bir şekilde ayakta kalacağımı bilemezdim onlar hakklarını helal etsinler bizden yana zaten kat kat helal.
    Bu arada bir ara bana rüyanda beni gördüğünü güzel haberler alacağımı söylemiştin ve o dediğinden çok geçmeden kızım evliliğe adım atıp nişanlandı ekimde düğünü var gelip buralara uğrayamıyorum affet ne olur unutmuyorum sizleri aklımda yüreğimdesiniz.
    Annenin ellerinden senin bal yanaklarından öpüyorum.Allah ikinizinde yar ve yardımcısı olsun acil şifalar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aysel'lim ;
      Hoş geldin...,ha böyle,güzel haberlerle gelde,geç gelsen de farketmez...
      Kızımızı kutluyor,ömür boyu mutluluklar diliyorum.
      Rüyalarım boş değildiiiirrr.Hahaaaa havaya da girerim hemen.
      İnan çok sevindim,tatlı telaşların hep olsun güzel arkadaşım.
      Ne mutlu sana...
      Öpüyorum hem seni,hem çiçeği burnunda gelini...

      Sil
  10. Kiyamamm Rabbim guc kuvvet versin canim seni cok iyi anliyorum.
    Sanki anneleri daha iyi anlama gunleri bunlar onlar besledi büyüttü simdi sen besleyip kucakliyorsun.guzel yuredgine öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticegülüm ;
      Bu aralar fazladan-güce sabıra ihtiyacım çok gerçekten.
      Dilek ve temennilerin için,çok teşekkür ederim...
      Bebeklere ne denir...?
      Masumdur,ne yapsa afedilip sevilir...
      öyle yapmaya çalışıyoruz...Gittiği yere kadar.
      Biz de seni öpüyoruz.

      Sil

Yorum Gönder