SONBAHAR MI GELMİŞ ? HOŞ GELDİN...


Çağlayan seslerinle seslenmesen duymayacaktım az daha ;
Kusura bakma geç kaldım karşılamaya gelemedim,
Yazın o güzel ,
Sıcağına haksızlık etmek istemedim,iyice esinlendim,
Ayrıca çok da  etkilendim.
Öyle ısındım,öyle ısındım ki iliklerime kadar en sıcak anlarından bile sıkılıp pöf demedim...
Vallahi bak denize bile kaç zamandır gidemedim..!

Deniz  ( siz-sende ) ancak serinledim,
Sonbahar seni  unuttum sanma sakın...!
Sen bana sefa geldin- (Hoş geldin) -İyi ki geldin,ne iyi ettin de geldin
Yorgunluklarımı alıp dağların ardına attın.
Dingin güneşinin ışınlarında günümü aydınlattın.

"O sarı-kırmızının turuncusunda " buluşturup şükürlere ulaştırdın ya ;

Ben sana daha ne deyim ? Ne isteyim ?
Yaradana-sana yine,
teşekkür edeyim...!






NOT  ; Bu güzel fotoğrafları çekip-gönderen oğluşumun güzel karısı,GELİNCİĞİM
Ang'a teşekkür ederim.

Yorumlar

  1. Oradaki kayaya oturup su sesiyle kendimden geçmek istedim :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silme koyver gelsin.
      Özlem'cim.

      Sil
    2. Merhaba Merih hanımcığım, ilk başta bir yorum yazıp, kelime hatası fark ettiğim de silmiştim ama ikinci yorumum yayınlandı diye görünmüştü aslında. Olsun ben yine de zevkle yazarım :) Hitabınızın ve görsellerin muhteşemliğinden bahsetmiştim.
      Gelinciğe sevgiler bu arada.

      Sil
    3. özlemcim çok teşekkür ederim.
      Gelinciğime ileteceğim güzel duygularınızı,eminim çok mutlu olacak.
      Sevgiler bizden de.

      Sil
  3. Ben de Merih nerede çekmiş bunları, ne güzel yerlere gitmiş diyordum ki, meğer gelinin göndermiş, çok güzel yerler hakikaten. Sonbahar gelmiş hoşgelmiş:))))Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin be Müjde'm,
      Doğanın binbir harikası gelsin yeter ki.

      Evet çok güzel değil mi fotoğraflar.
      Sevgile canısı.

      Sil
  4. Sonbahar bir mevsim değil, renkleriyle bir sanat şöleni demişler bir yerde (Nerede olduğunu hatırlamıyorum tabili :) ). Gerçekten de öyle... Turuncusuyla, kahvesiyle, sarısıyla gönül şenliği...
    Hoşgelmiş, sefalar getirmiş
    Kocaman öpüyorum seni, gelinciğine de teşekkür ediyorum güzel fotoğrafları için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şemboyum anlarsın sende blirim renklerin dünyasında kaybolmayı,hele sonbahar,denir ya anlatılmaz yaşanır.
      Yaşayalım biz de öyleyse.
      Çok teşekkür ederim gelinciğim adına da sağol çok memnun olacaktır beğendiğinize eminim...
      Biz de seni öpüyoruz KUZU...!

      Sil
  5. Güzel bakıp güzel gören, güzellikleri sergileyen bir aile sizinki sevgili Merih. Eminim kış'ın da en güzel , en sevimli yanlarını göreceksin.
    Dünya böyle insanlarla daha güzel, daha katlanılabilir.
    Gelinine bir demet sonbahar kasımpatısı yolluyoum.
    Sana sonbahar güllerinden.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule'ciğim beni o kadar iyi anlamışsın ki..!
      Sen hep dersin ya ne güzel anlaşılmak.
      Aile olmak için-eşimle birlikte çok emek veriyoruz,geri dönüşümleri de harika oluyor.Senin de çok önemsediğin duyarlı olduğun herşey gibi.
      O güzel kasımpatılarını görünce-gelinciğim eminim çok duygulanacak,teyzesi onun adına şimdiden çok,çok teşekkür edrim.
      Ben gülleri zaten sizleri tanıdıktan sonra vazoma her gün koyuyor,keyifle de kokluyorum sayenizde.
      Sevgiler hep olsun çoğalsın gönlümüzde,dersin ya UMUT her zaman yanıbaşımızda.
      Öpüyorum seni ve güzel torunlarını ben de.

      Sil
  6. Harika fotoğraflar bunlar.Biz de teşekkür ederiz çekene :) Hala anlayamadım ben mevsimleri ya :)) Öpüyorum seni ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten mevsimleri anlamaya uğraşmayacaksın,ablacım.
      Yaşayacaksın....!Sende zaten yaşamayı biliyorsun.
      Ben de seni öpüyorum.

      Sil
  7. Hatice GÜLÜ...
    O güzel yorumun ve benim yorumunla birlikte saçma bir şekilde silindi,özürdilerim.
    Hatırladığım kadarı ile yeniden yazayım.Öyle de güzel bir yorumdu ki senin yazdıkların nasıl üzüldüm şimdi.bak...!
    Tam da Haticegülü tarifi demiştim.
    "Sonbaharı renklerin kıyafet değiştirip,renklerle dans etmeye başlaması"Betimlemesi,
    Eeee bize de dansa eşlik etmek düşüyor o zaman.
    hep beraber haydi DANS a.
    Dileklerinizi duyunca ;
    Ang fotoğrafları beğendiğinize çok sevinecek teyzesi,paylaşmayı çok sever benim gelinciğm
    Öpüyorum güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm özürlük bir şey yok insanız arada hata yapmak bizlere özgü:))Ben her daim gelir yine yazarım:) çok öptüm sevgiler.

      Sil
  8. Ne kadar güzel resimler cekmis gelinin yaa masallah �� cok begendim abla. Ama hos gelmedi bana. Ben çok cabuk üsürüm simdiden titremelerim basladi bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin Prensesi ;
      O titremeler ben de de var ,Olsun
      Titremeden de insan kendine gelemiyor biliyorsun.
      Gelinciğim adına teşekkür ederim.Maşallahı var gerçekten.
      Senin bebişede Maşallah...
      Sevgiler.

      Sil
  9. Keşke şu resimler ve şiir canlansa da dünyayı sarsa. Betonların arasında birkaç ağaçla ve gökyüzüyle yetinmek zorunda kalıyoruz. Ne kadar güzel geldi bana şimdi bu postun anlatamam Merih çok öptüm canım :*

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel resimler. Biz de bu yil Avusturyada harika bir Ekim yasadik. Kisa moral oldu biraz 😊

    YanıtlaSil
  11. Her mevsimin kendine has ayrı bir güzelliği var yaradan ne güzel yaratmış her mevsimin özelliklerini ayrı ayrı belirlemiş değil mi? Ben en çok ilkbaharı severim kuşlar cıvıldar ağaçlar çiçek açar ya doğaya uyanır hani adeta işte o haline hayranım. Sonbahar nedense hüzünlü gelir bana ama bu resimler bi harika gerçekten...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder