Bebek Annem !

Sevgili anneler ve yetişkin çocuklar,öyle şirinmi şirin,tatlımı tatlı hafta sonu okunacak kitap listesine alacağınız iki kitap okudum,çok bilgilendim.Öyle siz değerli kitap okuyucuları gibi bu aralar.öyküler,romanlar deviremiyorum ne yazık.Malum blogumla bozmuş durumdayım,kimseyi rahatsız etmeden bilgisayarın bu inceliklerini öğrenmeye çalışıp sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.
Kuaförde geçirdiğim zaman diliminde okudum çok eğlendim.Bir çocuk kitabı aslında ancak şideetle tavsiye ederim.Uluslararası üne sahip mizah ustası Behiç Ak,günümüzde sosyal medyanın yaşamlarımızı nasıl değiştirdiğini anlatıyor.İnternet ortamındaki dostlukların ve tüketim çılgınlığının çocuk gözünden yorumlanması.....                                                                       
(Bebek Annem)  Küçük bir kalbin,arkadaşının  yüzü gülsün diye ne büyük işler yapabileceğini anlatan roman,toplu konut kültürüne ve tüketim toplumuna eleştirel bakış getiren ,unutulan değerleri hatırlatıyor,dayanışmayı ve sevgiyi yüceltiyor.    
Bir çırpıda okuyacağınız ilkokulda,orta-lise hatta yetişkin çocuklarınızada tavsiye edebileceğiniz anne kurabiyesi tadında iki kitap! Sevgi ile kurabiye tadında sağlıkla kalın.                                           

Yorumlar

  1. ayy çok sevindim. benim oğlan 7 yaşında. okumayı yeni öğrendi. bu kitabı birlikte okuyabiliriz zannedersem. hemen not ediyorum. çok severim böyle kitapları . iyi oldu bu paylaşım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar.Çok iyi olur.İnanın sizde çok beğeneceksiniz.Çocuklarımızla okuduğumuz kitap hakkında paylaşımda bulunmak onlarla geçirdiğimiz malum kaliteli beraberlik için bence çok anlamlı.İyi okumalar.

      Sil
  2. aaa yeğenime alabilirim ben bunu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar.Öncelikle siz okuyun,sonra ona hediye edin inanın çok beğeneceksiniz.İyi okumalar.

      Sil
  3. Yeğenlerim daha küçük olsa da ilerisi için not aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Bence sizde okuyun inanın çok beğeneceksiniz.İyi akşamlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder