LİMONATA İSTERMİSİNİZ ?

BEN GELDİM ADIM LİMON !                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Limonataaaaa Geldiiiiiiiiii.Yok artık kola falan filan içmek yok,çünkü ben CCCCCCEEEEE VİTAMİNLİ güzel içecek anne içeceği bundan sonra bundan içmek var.OOOOHHHHH miissssssssss Afiyet olsun.                                                                                        LİMON bakalım kime gidecek öyküsü üstünde güzel yavru şifa bulsun afiyet şeker olsun,yarasın.sarsın ,sarmalasın,annesinin yüzü bizim gibi gülsü                      Bugün kazağım biter ama ben dayanamadım sizlere kendimi tanıtayım dedim kazağım bitmesi lazım yoksa üşürüm sonra. 


Kot pantolonumu giymeden önce ,ama ben kot severim hem Türk marka  dikkatinizi çekerim kazağimda az kaldı.Bitince göstereceğim.

Yorumlar

  1. Çooook ama çok güzell nasıl şirin olmuş ben bile bayıldım çocukları düşünemiyorum uğraşan ellerine gören gözlerine maşallah cnaım.... eminim kazağını giyince daha bir güzel olacak.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ayselcim.Bitirmeye çalışıyorum.( Aşık Veysel) hatırlatman çok iyi olmuş,ancak aklıma geldi seni bu konuda tebrik edemedim,izleyemedim ben açamadım eminim çok anlamlı bir sunum olmuştur.Aşık Veysel benim içinde çok şey ifade eder ruhu şad olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. el emeği göz nuru ürünlerinize bayıldım ,çocukluğum aklıma geldi Annem de yapardı elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Belgin Hanım,öyle bazen eskileri anmak iyi gelir.

      Sil
  4. Kot pantolona tav oldum. Çok tatlısın Limoncuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkkür ederiz teyzesi.İsterseniz sizede dikeriz.

      Sil
  5. Bize mi gelecek yok sa bu yakışıklı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde teyzesi hazırlanıyor,arkadaşlarının işi bitsin yola çıkacaklar.

      Sil
  6. oyy miniklere kardeş olacaklar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. oyy miniklere kardeş olacaklar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bir ikon olabilir limon adam kotu da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  9. evet teyzesi yerli malı dikkatinizi çekerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder