23 NİSAN KUTLU OLSUN, ÖVÜNÜN BÜYÜKLER;SEVİNİN KÜÇÜKLER,23 NİSAN KUTLU OLSUN,EN BÜYÜK BAYRAM BU BAYRAM HERKESE MUTLU OLSUN.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             EN BÜYÜK BAYRAM BU BAYRAM ;


Bu arada bale elbiseleri annelerle beraber dikilmiştir velilerin bazıları bana kızsada söylene söylene dikiş bilmeyen bile diğer velilerin yardımıyla dikerdi,sonrada hızını alamayıp oyuncaklarını dikmeye onarmaya başlarlardı.Yıl sonu sergisinde çocuklardan çok onların ürünleri sergilenirdi,hepsine selam olsun.


                                                                                                                                                                     Şu anda bu güzelliklerin en küçüğü 15 yaşında olması gerekiyor dilerim öğretmenlerinden öğrendikleri ATATÜRK sevgisini o gün ki gibi hissediyor, ve yaşamlarında örnek alıyorlardır.      

                                  ''   Hepinizi çok sevdim Allah'ım tüm dünya çocuklarını korusun ''                                                                                                  

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel anılar bunlar, bayıldım. Eminim hepsi de söylediğin gibidir, mayalarında var onları kimse Atatürk'ün izinden ayıramaz merak etme:))23 nisan kutlu olsun Merih'ciğim. :)

    YanıtlaSil
  2. Seninde kutlu olsun.İnşallah dediğin gibi olur.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'cim anılar çok güzel ve masum çocuklardan çok şey öğrendim,ama Köy Enstitüsü Mezunu babamın anılarının,yaşadıklarının yanında hafif kalır.ben genelde eğlenceli ve mutlu öğretmendim.bizden önceki kuşağın öğretmenlerinin kıymetini ne yazık bilemedik.

      Sil
  3. Bizim için unutulmazdır her 23 Nisan elbette ki ama sizin için bambaşkadır anlamı Merih hanımcığım.Binlerce masum yüreğe ata sevgisini nakış fibi işlemek her kula nasip olmaz.Ne mutlu size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevda,masum bir o kadar emanet yavruları kolladık-koruduk eşim ergen gruba ben miniklere,çok mutlu güzel yıllar paylaştık.Öz çocuklarımıza ne istedikse onlara da aynısını yaptık vijdanlarımız rahat çok şükür.Atatürk ilke ve devrimleri eğitimimizn temelini oluşturdu her zaman,şimdi ki eğitim öğretim maalesef içler acısı ve bizim canımızı çok acıtıyor.Sağlığımız bozulmaya başlamıştı daha fazla çalışamadık ne yazık.

      Sil
    2. Aynı sebeplerden emekli olmuşuz ikimizde,en verimli,en bilgili olduğumuz çağımızda.Batan sağ olsun,gene yaparız işimizi vakti gelince.

      Sil
    3. Haklısın,ancak eskisi gibi olmuyor.Memur çocuğu olarak yetiştirilmiş,devlet baba mantığında korumak-saygı duymak devlet malı zarar görmesin,milli servet dedik kıyamadık.Bu yüzden bazılarını kızdırdık.Özellerde denedik o hiç bize göre değil,çevremizde herkes maşallah çok biliyor.Elimizde kalan çocuklarımız o da istedikleri kadar yanlarında olmaya çalışıyoruz.genelde dünya işlerine isyanları oynuyoruz.Ama hiç bir kuvvet bizi hobilerimizden ayıramaz.kendimiz çalar,kendimiz oynarız o kadar.Senin şimdi cici makinen var,benimde bu aralar kırkyamalarım,bitirince resimlerimi tamamlayacağım,ondan sonrası kısmet.Sizlerle kısacıkta olsa güzel sohbet.

      Sil
  4. Öğretmen olmanın güzelliği de bu olsa gerek , ne güzel anılar kalmıştır sizde kim bilir .
    Her 23 Nisan da bando seslerini duymaya alışmıştık , bir kaç yıldır duyamıyoruz maalesef . O bu bahane .. Çanakkale zaferi anmalarında da özellikle Atatürk ü anmayan devlet büyükleri, tv kanallarını görüyoruz . Lider olmadan hiç bir şeyin olmayacağı günümüz koşullarının göstergesi . Bayrağımızı astık, etkinlikle çocuklarımızı sevindirdik. Keşke daha fazlasını da yapabilsek .Bayramımız kutlu olsun Merih hanımcım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan hanımcım,gözlemleriniz,tespitleriniz çok doğru,Atatürk düşmanlığının kime faydası olacak anlamak çok zor.Bayrağımızı çoşkuyla astık.çok korkunç,riyakar insanlıktan çıkmış bir gruba karşı bir avuç mu kaldık nedir bu işte bundan çok korkuyorum maalesef.Her şeye rağmen bu bayram bizim burukda olsa kutlu olsun.İçimizde küçücük umut olsun.Sevgiler.

      Sil
  5. Merih öğretmenim , sevginle kimbilir kaç çocuğun yüreğinde yer etmişindir çünkü o saygın sevgin hala sıcacık duruyor bizlere yansıtıyorsun ....resimlerine baktıkça baktım ne muhteşem kareler öyle çok şanslısın kutsal bir görevi yaptığın için güzel yüreğinden öpüyor 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINI kutluyorum balımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel'cim haklısın çok güzel bir duygudur o yaşadık dolu dolu.Senin gibi ssevgi dolu,candan,saygılı velilerle çok güzel yıllar geçirdik inşallah ihmal ettiğim öğrencim,bilmeden incittiğim sözlerimle kırdığım olmamıştır.Çok dua aldım kendi isteğimle genelde gecekondu semtlerinde çalıştım.karşılıksız yapılan herşeyin geri dönüşümü sen de bilirsin vijdandır.Çok şükür vijdanım rahat.Seninde her günün bayram sevinci gibi olsun,kalbin hep 23 Nisan çocuğu sevinçiyle çarpsın ki sağlıklı mutlu ve çocuk ruhlu kal kuzucum.

      Sil
    2. Arkadaşım iltifatlarını inşallah haketmişimdir.Hem mahçup oldum,hem utandım bir daha okuyunca yorumunu çok duygulandım.Sonuç ta insanız ego denilen duruma yenik düşmek istemem,insan olmaya çalıştım diyelim.o kadar.İnsan olmamda çocukların çok payı var bende onlardan çok şey öğrendim.

      Sil
  6. Ay ne guzelsinizzzz, ama ilk resimleri gorunce biran hayiiiirrrr dedim, bu kadar sicak olamazz, olmamaliii:)))
    Yagmur yagdimi bugun, gelenegi bozdumu yoksa:))
    Ilkokulda bando takimindaydim, aylarca calisir prova yapardik, bayram gunu yapgmur yagardi, bandolarin sesi teneke gibi cikardi:(( Ay ne uzulur hatta aglardik:))
    Eminim senin o minnak ogrencilerin simdinin gencleri, aldiklari Ataturk sevgisi ve isigiyla ilerliyorlardir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk resimdeki elbiseye dikkatini çekerim.Hani kulplardan genişletiğim elbise varya hatırladın mı ? o işte.

      Sil
    2. Dedim icimden ben bu elbiseyi gordum daha once diye. Sonra tekar dikkatli bakinca hatirladim:)

      Sil
  7. Ne güzeldir o bando sesi.Evet ya yağmurda hep yağar 23 Nisanlarda,öyle hayal kırıklığına rağmen güzeldi,bandoda pek havalıydı be ,birde grafon kağıdından elbiseler dikilirdi ront oynarken,kabarık,yağmurla onlar pıss,yoklukmu becerisizlik mi hatırlayamadım.Ne hayal kırıklılığı.Benim öğrencilerim şanslıydı kıyafetleri konusunda,en kötü içlerine bir şey giydirir,oynardık hep beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlüde'cim yukarıdaki yorum senin için dostum.İsim vermeyi unutmuşum kusura bakma.

      Sil
    2. Ne guzeldir o bando sesi deyince bana cevap verdigini anladim ki ben zaten:))

      Sil
  8. Eminim yüreklerindeki Atatürk sevgisi asla kaybolmayacaktır :) Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.

    Coşkuyla kutlanan güzel bayramlarımıza en kısa sürede dönmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  9. Aynen katılıyorum.Kaybolmaması için elimizden şimdilik bu kadarı geliyor.Duygularımı paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Harikasın,şahanesin Merihçiğim :) tam da düşündüğüm gibisin,çok güzel fotoğraflar ve anılar :) ellerin,yüreğin dert görmesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben utandım şimdi iltifatların için çok teşekkür ederim. mahcup oldum,öğretmenliği severek yaptım,sende bilirsin bu gönül işi,sağlığım elverseydi uzun yıllar çalışmak isterdim.(Bu arada 1. Resim deki elbiseye dikkat)?Sevgiler.

      Sil
  11. Ne güzel bir öğretmensin sen arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  12. Tülin'cim beni utandırıyorsunuz.Bu güzel iltifatlarınıza çok teşekkür ederim.Sende öylesin,gönüllü üstelik,en güzelide bu bence gönülden gönül arkadaşım sağol.

    YanıtlaSil
  13. Eminim hepsi Atatürk ün izinden giden zeki Türk genci olacaklar çünkü sizler gibi değerler öğretmenleri oldu.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim nevcihan hanım çok naziksiniz.İnşallah öyle olmuşlardır.

    YanıtlaSil
  15. yaa ne kadar değerli anılar bunlar. harika bir meslek ve bunu severek yapan sevgi dolu bir insan. bir de ne kadar güzelsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya-deniz anılar vallahi haklısın doya doya yaşadım.Beslendim,çocuklardan çok şey öğrendim.Teşekkür ederim beni güzel bulmuşsun,işte o güzellikte çocuklardan yansımıştır inan.Oğluna bakarken sen ne kadar güzelsen bende öyle güzel olmaya çalışırım hep.

      Sil
  16. ne güzel anılar bunlar Ne güzel sizin gibi öğretmeleri varmış şimdikilere maalesef bunlardan mahrum :(

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim.Yine vardır da maalesef sayıları çok az.İyi öğretmen olmaya calıştım diyelim takdiri çocuklardan öğrenmek lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder