Küçük Kız çocukları Bloğ Buluşması Şahaneydi...!

Ancak yazabildim,sebebi mazaretimi biliyorsunuz...
Bu aralar bebeğim, gece öksürük atakları geciriyor o nedenle geceyi gündüz-gündüzü gece yaşamaktayız...
Geçecek inşallah...


Sevgili bloğcular,çok heyacanla gidip geldiğim,sevgili Yurdagül Gülünün organize ettiği bloğcular buluşmasında çok güzel anlar geçirdim...
Hemen duygularımı yazıp paylaşmak isterdim olmadı.
Malum benim bir bebeğim var ona daha çok zaman ayırmam gerekiyor.

İşte böyle bir günü kaçıramazdım,bebeğimi emin ellere bırakıp gittim,iyi ki de gitmişim,umduğumdan daha güzel duygularla döndüm.

Ve biz küçük bloğ kızlarının duyguları bire bir aynı olduğundan evcilik oyunumuzda hiç,mızıkçılık yapan olmadı,herkes çok mutlu ve içtendi.

Küçük kız çocuklarından en hareketlisi Yurdagül Gülüydü,ele avuca sığmayan bir enerji topuydu,
Ve o topu bize attıkça biz de çoştuk da çostuk.

Bir Eskişehir güzeli kız çocuğu vardı ki görünce hiç şaşırmadım,dünya tatlısı bir şekerpare...
Tiğris Cafe'nin sahibesi,cafesinin kurabiyesi sanki kaçıp gelmişti Ankara'ya...
Bir Dicle güzeli,aynı zamanda..

Sonra bir Ankara delisi,
Aynı zamanda küçük kız çocuklarından abla konumda ama ablalık yapmak kim o kim,yaramaz mı,yaramaz tatlı bir insan güzeli...Müjde'miz ...
Kendisine bunak da dese bence o hepimizin en cin küçük kız çocuğuydu bilesiniz,
sadece saçını platin renklere boyamıştı o kadar,saçlarının arkası gökkuşağı renklerinde idi bana gösterdi valla ben gördüm...


Arkada Yurdagül kızçocuğu ve pembe ayakkabılı kız çocuğuna fazla bakmayın,hem elbiseleri hem ayakkabıları çok çirkin... :)  :) :)
Bize bakın Dicle'nin güzel çantasına,Müjde'nin Gökkuşağı saçlarının arkasına bakın siz..!



Diğer küçük kız çocuklarının her biri kendine has güzel ve narindiler,ama biz biraz mahallenin eski kızları şımarıklığında olunca onlarla daha yakından ilgilenemedik.
En kısa sürede bloğlarını ziyaret edip yakından tanımaya çalışacağım...
Bir daha ki buluşmamızda eminim onlarla da çok güzel şeyler paylaşacağım.

Üç oğlan çocuğu vardı onlarıda anneleri ablaların başına bir şey gelmesin diye ,peşlerine takmış gibilerdi...
Ama yaramazlık yapmadılar ablalarını da hiç üzmediler afferin onlara...

Bu arada Acemi Demirci Bloğ sahibesi Yasemin çiçeğini de çok bekledik ama gelmedi ona birazcık küstük...!

Ha bir de bebeği ile gelen pembe ayakkabılarını gözüme gözüme sokan o küçük kız çocuğunu da çok kıskandım,çünkü; Bebekle gelinebilir deseydi Yurdagül Gülü ben de bebeğimi götürürdüm yani...?

Evcilik oyunu böyle güzel başladı ve bitti...
Küçük kız çocukları evlerine dönerken ,
Çok güzel bir enerji topu hediyesi elimizde,samimiyet ve içtenlik kalbimizde yeni buluşmalar için temenniler cebimizde ayrıldık.

Son olarak güzel çiçek ve dilekleri için Ece Hanıma ,Güzel dilekleri ile Derya hanıma ;
Ve Yurdagül'ün  Bloğ açmasına sebep olmuş sevgili Kadriye Hanıma İçten teşekkürlerimi iletiyor.

Yurdagül GÜLÜNÜ sizin huzurunuzda,gayretlerinden, içtenliğinden ve o küçük kız çoçuğu kalpli güzelliğinden dolayı bir daha tebrik ediyor.
Hepinizi öpüyorum...


Not : Bir daha ki buluşmaya hem bebeğimi getirceğim hem de kırmızı ayakkabılarımı giyeceğim görürsünüz siz...


Yorumlar

  1. Kötü olan tek şey, katılamamış olmak.

    Ama bu ilkti. Devamı olacak nasıl olsa. Beraber poz vermek dileğimle :)

    YanıtlaSil
  2. Ay, Merih'im yaaa, kendin kadar tatlı yazmışsın, ağzım kulaklarımda okudum yazını gerçekten...kız, okuyanlar saçımı gerçekten platin ya da rengarenk boyattığımı sanacaklar:)))ne bilsinler parasızlıktan boyatamadığımı. :) ben de bebeğini ve seni merak ediyordum ki, yazın düştü panelime. Çok sevindim, inşallah bebeğin iyileşsin gelsin aramıza ne kadar seviniriz, mutlu oluruz. Öksürük atakları için çok geçmiş olsun:( ben biliyorum hasta bakmanın ne meşekkatli olduğunu iyi ki, eşin var, Allah üçünüzün de yardımcısı olsun canım, sevgilerimle öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarını sen değirmende ağartmadın kuzum herkes biliyorda,
      ama ben biliyorum ki saçlarının arkası gökkuşağı renginde ki.
      Öpüldünüz.

      Sil
  3. Ayyyy çok duygulanarak okudum.Bu buluşmaları umarım geleneksel hale getirebiliriz.Sen ne kadar gönlü ve yüreği temiz biriymişsin.Yüzyüze tanışmak bambaşkaymış :) Kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de öylesin YURDAGÜL GÜLÜ..Sen de.
      Ben de öpüyorum,
      Sevgiyle.

      Sil
  4. Elbisene de saçlarına da bayıldım Merihcim, hepiniz çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de çok güzel ve güzel gülen kadın sen de.
      Zaten bana bakın diye yırtınıp duruyorum ya iyi ki farketmişsin güzelim tabiii..!
      Sevgiyle.

      Sil
  5. Ne güzel anlatmışsınız, hepiniz çok tatlısınız.

    YanıtlaSil
  6. Ya ben bu kız çocuklarını çok sevdim. Hepsi birbirinden tatlılar. Hele abla Merih'e ne demeli bilmedim, yakalayınca yanaklarından muç muç.....
    Şekerliğim anneciğine selam ve sevgilerimi ilet ellerinden yanaklarından öp emi.

    YanıtlaSil
  7. Sizleri tanımak çok güzeldi, memnun oldum. Yazınız da gayet güzel olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablalarda sizlerle tanışmaktan memnun oldu.
      İyi günler.

      Sil
  8. Sizleri tanıdığım için çok mutluyum. Yazılarınızdaki heyecanı, buluşunca da hissettim :) Geçmiş olsun bu arada. Bir daha görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllı öğrencileri kim tanımak istemez,biz de seninle tanışdığımıza çok memnun olduk.
      Sevgiyle.

      Sil
  9. Merih ablacığım, beklememize değmiş tadı damağında bir yazı olmuş. Sıcak, kıpır kıpır bir Ağustos yazısı. Seni tanımaktan keyif aldım. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ben de seni tanıdığıma çok memnun oldum,şekercik o güzel topuzunla hep aklımda kalacaksın süslü güzel kız.
      Sevgiyle..

      Sil
  10. hihi ne şeker anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  11. Hepiniz çok tatlisiniz aranizda olmayi çok isterdim. Güzel bir bulusma olmus gerçekten 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Derya bir daha ki sefere inşallah tanışmak ümidiyle.
      Sevgiler.

      Sil
    2. Bak şimdi, oldu mu ya.... Sibel de gelmiş hem :( Neyse, döndüm artık ve Merih benimde elimden tutup götürür değil mi?

      Sil
    3. Tuttarım da seni yakalayabilirsem gezmekten.
      Güzel gezgin.

      Sil
  12. Ben uzaklardayken neler neler de olmuş öyle ;) bu arada kuzucuga da geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler oldu neler..?
      Kuzucuk diğer kızına gezmeye gitti.,
      Teşekkür ederim.

      Sil
  13. İmrenerek, gülümseyerek okudum yazdıklarını...
    Ne iyi yaptınız da toplandınız... Yurdagül'ün emeklerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski bir Angaralı olarak gelirsin diye ummuş sevinmiştim oysa...Ben de.
      Sağlık olsun,bir dahakine birlikte olmak dileğiyle.
      Öptüm kuzucuk.

      Sil
  14. Evde koca bebeği olan halden anlar... Yerine göre 1 saat dahi dışarı çıkmak problem, bayram seyran ayrı problem....
    Ne güzel buluşma olmuş, saçları örgülü kırmızı elbise kız , ben gencinizim diye bağırıyor.

    YanıtlaSil
  15. Canım benim yaaa enerjin gücün sonsuz olsun kocaman gülümsemelerle okudum çok tatlısın hepiniz çok güzelsiniz. Yurdagül ne iyi yaptı bu birlikteliğe imza atmakla:) öpüyorum sizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sen de öyle inşallah seninle de,aynısını yapar eğleniriz.

      Sil
  16. Merihimi özledim ziyaretine geldim.Önce annenin kulaklıkla çekilen fotoğrafı çekti dikkatimi, nasıl da yakışmış ve ne kadar halinden memnun görünüyor.Maşallah ona 41 kere... Sonra çok tatlı cici kızların fotoğrafını açtım.Orada hayal ettim kendimi de, imrendim ;)
    Tigris'in sıcacık gülüşünden, böylesi bir güzelliğin ev sahipliğini üstlenen güzellik, Yurdagül'e geçtim.Sen deyince, Müjde'nin saçlarının arkasındaki gökkuşağını bile gördüm.Ama elbisene bittim.Saç, şapka... dergi kapak kızı gibisin hepsi böyle mi yakışır be Merihim...
    Özlemle kocaman öpüyorum canim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya bu değerli yorumunu ancak farketim kusura bakma.
      Bütün güzel-duyguların için çok teşekkür ederim.
      Dileğim tüm güzel yaşadığım duygularımın kat ve kat fazlasını herkes yaşasın,sende kat ve kat ve 1000 lercesini yaşa-sağlık olsun herşeyden önce hep beraber,hep beraber...!
      Öpüyorum ben de kocamanından.....

      Sil

Yorum Gönder