Güzel şeyler de var.

Sabahın en güzel saatinde..
( Sabahın köründe )değil en güzel saatinde dedim bak...
"Dikkat köpek var "yazısına gerek duymadığım bir anda yaşadığım bir güzellik..

Yolun karşısısına geçmek için beklerken...
Bir araba zınk...Diye.
Duruverdi önümüzde,bize ısrarla eliyle, geçmemizi işaret etti...
Köpişim hala beklemekteyken direksiyon başındaki bayanın işe yetişme telaşında bile bize yol vermesinden çok etkilendim.
Karşılıklı gülüştük,,,
En güzel gün hediyesi almıştım.
Sabah sabah daha ne olsun.?

Az ilerde" GÜNAYDIN"dedi bazıları ben daha demeden...! Bana...




POlis Karakolunda bakılan köpiş "Paşa" meğer ölmemiş barınakta tedavisi bitmiş karakola getirilmiş.

 Polislerden birileri yine onu sahiplenmiş...

Çekinerek günaydın dediğim polis memuru,
 "Günaydıııın,,,, hanımefendiii..."

Diyerek beklemediği belli olan bu selamıma içten bir karşılık verdi.

Geri dönüşler başlamıştı işte...
Bugün de ben günaydın demeği unutmuş sabah,sabah zorlanmıştım yataktan kalkarken oysa.

Beklemediğim bir an da bu güzellikler hala yaşanıyorsa,güzel suprizlere her an  gebeyse ; bu sancıları çekmeğe,yaşamağa değer demek ti...

Hayat ta...UMUT,
UMUDU ; kaybetmemekteydi.


Yorumlar

  1. Ne güzel bir sabah :) Günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. Ah ne güzel oluyor bu güzellikleri okumak. Paşa'ya çok sevindim gözünüz aydın.:) Sana da günaydın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Müjde'm gerçekten gözümüz aydın gözlerimle görene kadar inanamadım.
      Paşamızın ayağı hala aksıyor ancak geçecek inşallah.

      Sil
  3. Geç kaldım iyi geceler desem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli rüyalarda ben desem...💤💤💤👻👻👻

      Sil
  4. Gören göz olmak çok önemli arkadaşım. Küçük şeylerden büyük mutluluklar yaratmak ve umudu besleyebilmek her yiğidin harcı değil. Kutluyorum bu anlamda seni.

    YanıtlaSil
  5. İyilik hiç bitmesin çoğalsın,sanada selam verenlerin dahada artsın güzel öğretmenim toprağıda senide öptüm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder