İYİ ki ....!DOĞDUN YURDAGÜL.....!!!!!

İyi ki doğdun YURDAGÜL...!
İyi ki  doğdun YURDAGÜL...!
İyi ki doğdun YURDAGÜL...!
"Daha Mutlu Yaşam Blog"
Bloggerların Bence ( 1.) lerinden biride sensin.

İzlemeye devam edin,en içten gülüşü ve kahkaha ile hayata bakması,sebebinden...
Yakından tanıdığımdan o samimiyeti anında hissettiğim,

Karükatürler konusunda bizi çok güldürmesine rağmen içinde o kadar da hüzün barındıran küçük bir çocuk ruhunda olan,

Küçük ama kalbi kocaman bu küçük kıza iki değerli karükatür olsun  hediye.



Ben bu kutlamayı çokdan planladığım için üzgünüm Yurdagül,senin anksiyeteni bilmiyordum.
Bilseydim de yapardım,böyle bir durumun üzerine giderek aşmak gerektiğine inananlardanım.
Ve senin gibi güzel bir kız bugün doğmuşsa bir sebebi vardır.
Bir finçan kahvenin hatırına,sana bir hatıra,karşılaştığımızda sana gelecek olan...Bir tutam çiçek...🌹🌺🌻🌼🌷🌾🌿🍀🍁


İnançlara duydugum saygı çercevesinde ele alacak olursam ki tüm inançlarda yapılan  duların ne kadar değerli olduklarını ve bu duaların insanları nasıl koruduğunu bilirim...

İşte böyle duaların edildiği günlerde doğmak ayrıcalığını düşünürsek çok şanslısın  bunu kullanmalı keyfini çıkarmalısın.

Dayatılan anlamsız özel günlerin abartılı kutlanma törenlerini ben de önemsemem ancak sade-doğal-içten kutlamalara ve gülücükleri de göz ardı edemem.
 En birinci hediyem  :  ( 25 . 12 .2017 ) Senin için çektiğim Eryaman' da bu sabahın "GÜNAYDIN"fotoğrafı,


İşte sana sade bir doğum günü hediyesi...Güzel KADIN...!
💕💕💕💕💕
Ruhunu incitenlerden arınmak için çabalayan,
Kendini yenilemek için sürekli kabuk değiştiren,
Hayatın ona hediye ettiği ikinci şansın farkında olup-çevresiyle birlikte aydınlanmaya,
Aydınlatmaya çalışan FENER gibi bir kızsın sana MUM yakmadım.

Mumlar söner gider sen bir FENER gibi yanmaya devam et...!

S E V G İ L E R İ M L E...

YURDAGÜL' ün GÜLÜ 
Öptüm seni güzel alnından,yolun açık olsun güzel bakan,kara gözlü kara kız..!

💒💒💒


Yorumlar

  1. İyi ki doğdun hocam. Kimseden yardımını esirgemeyen, bildiklerini herkesle paylaşan güzel insan. Herşey gönlünce olsun.

    Sana da teşekkürler Merih'çiğim vesile olduğun için.

    YanıtlaSil
  2. Gözlerim doldu yaaaaa.Yaş ilerledikçe iyice duygusala bağlıyorum.Yalan yalan çocukken de çok ağlardım,komşular rahatsız olup,bize gelirlerdi annem sustursun diye :) Aile de dün kutladı.Aslında sevilmek ve sevmekten daha güzel ne olabilir?Ben de gerçekten seni tanıdığım için öyle mutlu oldum ki...İçindeki o yaramaz çocuğu görmemek mümkün mü?Benim için değerli olan öyle çok özelliğe sahipsin ablacığım...Umarım seni gibi insanlar her zaman hayatımda olur ve güzel bir hayat yolculuğu yaşarız :) Dış görünüşüm her ne kadar umursamaz ya da nemrut olsa da duygusal yanımı gerçekten iyi yakalamışsın.Valla zeki kadınsın.Çok mutlu oldum ve kocaman öpüyorum seni :) En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Senin sevdiğin olmak ne güzel Merih. Kalbin sevgi dolu bir okyanus :)

    YanıtlaSil
  4. Kısa zaman da alisip sevdigim ve iyi ki lerimden biri olan bir güzellik ;şahsı enerjisi .bizlere aktardiklari herseyiyle ayri özel.
    Tüm sevdikleriyle birlikte nice kutlamalari olsun ins.
    Canim Merih'im sen de ne guzel bir insansın hep guzelkikler icinde ol öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. İkiniz de iyi ki doğmuşsunuz :D

    YanıtlaSil
  6. Yurdagül'ün doğum günü kutlu olsun, nice nice yıllara, Merih'ciğim ne güzel bir yazı ve hediyeler hazırlamışsın, çok incesin. Eline sağlık. :))))İkinize de sevgiler kocamannnn:)))

    YanıtlaSil
  7. Sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum Yurdagül Hanıma ve güzel kalbinize Merih Hanım.

    YanıtlaSil
  8. Güzel dileklerini ileten tüm arkadaşlarım,hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Hepinize saygı ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum tabi kiiii :)

    YanıtlaSil
  9. Canım pamuğum, hiç senin açından bakmamıştım. Çok haklısın, kutsal sayılan bir fünde doğmuş Yurdagül. Bizim dinimizde kutsal olmamasının bir önemi yok. Ben de tüm dinlere aynı derecede saygı duyanlardanım. Ben Müslüman’ım ama tüm inanç sistemlerine aynı derecede saygı duyuyorum. Bu açıdan bakınca senin yorumun çok felsefik bir yaklaşım olmuş, bence Yurdagül de artık temmuzda doğumgünü kutlamak istemez 😁. Kutsal bir günde doğmuş neticede. Yurdagül’ü kutlamıştım zaten, sen de çok sağol pamuğum, zarafetinden ötürü 😘

    YanıtlaSil
  10. Benim güzel gönüllü Merihim ♥
    Yurdagülü kutlamıştım ama bir de buradan kutlayayım... nice mutlu yaşların ve nice güzel kutlamaların olsun Yurdagülcüm ♥

    YanıtlaSil
  11. Yurdaül hocaya mutlu, huzurlu, sevgi dolu bir ömür diliyorum. Bize bu fırsatı veren Merih'e de muck muck öpücükler:D

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar değerli bir jest canım bu. Kutlarız Merih kardeşimi. Aynen de böyle kızım. Siz tanışma şansına erenlerdensiniz, artık arkadaşlıklarınız sağlam. Ah birkaç yaş daha genç olsaydım ben de gelirdim toplantınıza. Doğum gününü yeniden kutlar, tüm güzellikleriyle seni özenle sarmasını dilerim canım. İyi ki blog yazdın, iyi ki varsın. Gözlerinden sevgiyle öpüyorum kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yeni yeni buluşmalar düzenleriz diye düşünüyorum.Tabi ki yüz yüze tanışmak ayrı bir güzel ama yürekler de önemli.Sizler benim için kıymetlisiniz :)

      Sil
  13. Nice senelere Yurdagül. Çok güzel bir jest olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Nice sağlıklı yılların olsun Yurdagül hanım, Merih ablanın hediyesi kadar özeli yoktur herhalde:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder