HUZUR...!

Acı-tatlı ne varsa DÜNYA  her zaman ki  hızıyla dönüyor.
Dileyelim bu hızı ile dönmeye devam etsin,dengesi bozulup,daha hızlı dönüpde,midesi bulanıp kusmasın...!

Dostlar bir araya gelip hep duyarsızlıktan bahsetmesin.
Birlikteyken dünyanın tadını çıkarmanın keyfini,
Yalnızlığın dinginliğinde de huzuru bulsun herkes dileğim.

Göstermelik mutlulukların - görselliğinden uzak -özendirmeden ;

 HUZUR içinde bir hayat sürebilmek bu kadar kolay - yalın ve basit aslında.


Köpeğim ; HUZUR = TOPRAK

Her gün yolumuzun üzerinde bulunan, hanımellerinin yanında durup,

- Topla annem bak hala dallarda kalmış bir kaç tanesi,
   der gibi yüzüme şefkatle bakması.

 Sabahın ilk ışıkları ile  yansıyan HUZUR...!

 Umuyorum herkese ulaşır.

Yorumlar

  1. Mis kokusu geldi burnuma :) Huzur hep bizimle olsun.

    YanıtlaSil
  2. Ah evet benim de burnuma mis gibi kokusu geldi...huzura çok ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misss...
      Herkese gönül huzuru versin güzel arkadaşım.

      Sil
  3. Sağlık ve huzur ayrılmaz ikili...Ömür boyu yakanızdan ayrılmasınlar ikiside sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber Tülin Hanımcım hep beraber.
      Sevgiler.

      Sil
  4. Gelmez mi hiç , miss misss ♥

    Öpüyorum kocaman seni

    YanıtlaSil
  5. Bir tatlı huzur almaya geldim Şekerciğimin atmosferinden .
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tatlı huzur senden de bana gelmiş.
      Sefa gelmiş ,hoş gelmş.

      Sil
  6. Süper :))
    Ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada uğruyorum genç arkadaşım güzel yazılarını okumaya.
      Başarılarının devamını dilerim.

      Sil
  7. Cok tatli gercekten 😊. Zaman biraz daha yavas aksa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız bazen o huzurlu saatler ne çabuk geçer.
      Yeni huzurlara kavuşmakda bizim elimizde.

      Sil
  8. Hanımeli kokusunu ben de çok severim yaaaaa :) Kokudan anlıyor demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. İnsandan da çok iyi anlar.
      Ablası mesela seni görse eminim çok sever.

      Sil
  9. merih öğretmenim ben döndüm uzun zamandır blog yazmıyordum başımda bi bela vardı şimdi blog adımı değiştirdim yazdan kalan değil artık atadan ve özel yaşamımdan bahsetmeden yazmaya çalışacağım çünkü geçmişten bana takmış biri var bulup rahatsız etsin istemiyorum. sizi çok özledim. bu yorumu okuyunca silersen mutlu olurum. anneciğinize ve toprak köpüşe öpücükler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder