Anlaşılmak mı ? Anlamak mı ?


Anlamaya çalışırken,anlatır  insan.

Bence halden anlamak  samimiyet ister.

Gözlerinle dinler kalbinin derinliklerinde de saklarsın anlamak istediğini
tekrar tekrar anlattırıp onun yüreğini zorlamak istemezsin.

Yüreğinin derinliklerinde sakladığı sen her zaman aynısındır kolay kolay değişmezsin.

Değişiklik farkettiğinde de masum-tuzaksız, sorular sorarsın aldığın cevabı da samimi bulursan onu yargılamazsın.

Sadece kendini sorgulamaya çalışman gereken andır o an...
Anlaşılan.

Halden anlamak ne güzel şeydir  ' Duru - Sakin  ve en güzeli de son derece

ÇIKARSIZ...'

Yorumlar

  1. Her ikisi de sağlıklı iletişim için gerekli ama çokça anlaşılmak isteriz. Anlamak istediğimizde de olur ki yanlış anlarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemidemirci sesini duyduguma sevindim.
      Haklısın genelde anlaşılmaktır derdimiz.

      Sil
  2. Aklıma "Ne doğan güne hükmüm geçer, ne halden anlayan bulunur"şiirini getirdin Merih'ciğim:) dilerim halden anlayanlarla karşılaşsın yollarımız, yaşgünü duyurusu çok tatlı:))sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde'cim hep aynı duayı ediyorum kendime ve herkese..
      Yaşgünü duyurusu ne tatlı değil mi ?
      İhtiyaç sahiplerine göndermek üzere, yıkamak için hazırlarken ceketin cebinde,bu notu buldum...
      Çok duygulandım bu öğrencim yıllar sonra bana ulaşmak için daha geçen sene tlf etmişti.Kendisi şu an psikoloji okuyor onunla gurur duyuyorum.

      Bu arada o güzel doğum günü davetine tabii ki gitmiştim...

      Sevgilerimle arkadaşım.

      Sil
  3. Halden anlamak... Keşke herkes halden anlasa be Merihcim...
    Biraz yürekle de bakmak lazım...

    Kocaman öperim, güzel yanacıklarından ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekli kızlar hep beraber elele o zaman.
      Güzel arkadaşım.

      Sil
  4. not çok tatlııııı :) anlamak daha önemli benceeeee çünkü anlaşılmak zaten herkes istiyooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not çok tatlı değil miiii :)
      O notun sahibi ile bilgiyi yukarıda Bücürükle paylastım.
      deep okursan sevinirim.

      Sil
    2. çok tatlı ivit okudum.

      Sil
  5. gece 1de mi gündüz birde mi başlıyor gidelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz 1 de idi ne yazık kaçırdın ablası ..
      Teee ...2oo6 da ben gittim tabii ki...!
      senin bloğuma uğradığına da ayrıca çok sevindim. :))

      Sil
  6. Ne güzel bir konuya değinmişsin, halden anlamak. Bazen ne çok istersin karşındaki halden anlasın, bazen de hiç düşünmezsin ben karşımdakinin halinden anlıyor muyum?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder