Meydan Okum Yazısı ŞUBAT // 14 //. GÜN💖💖💖💖💖

SORU 14-  Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ?
---------------------------------------------------------------------------------
Bugün de İyiyim çok şükür de.... Siz nasılsınız ? Öncelikle SEVGİ gününüz kutlu olsun.

Yaşamanın Yolu sevgiden geçtiğine göre; Ben böyle bir günü SEVGİ ye adar yoluma devam ederim.
Herkese de KISKANÇLIK, duygusunun zeresi bile olmayan bir dünyada;
Paylaşacak en çabuk,en masrafsız,en kolay tedavi yolunun SEVGİ olduğunu hatırlatırım.
💝💝💝💝💝

Gülümsemek en güzel HEDİYE...!!!!



Ben bugünü MEYDAN okuyan blog arkadaşlarımın,yazılarının,okuyamadığım bölümlerine,ayıracağım.

Eminim hepiniz aynı durumdasınız ,çok güzel bir meydan okuma etkinliği,olsada bazı durumları  hesaba katmamışım gerçekten.

Yok,,,,yooook  vazgeçmek yoook....

Ancak ben çoğuna yeterince uğrayamadım bu sebeple kendimi çok kötü hissediyorum.

Bugün ziyaretlerimi bitirmek istiyorum,yetişemezsem kusura bakmayın ne olur.

Daha sonra, meydan okuma yazı etkinliği bitince sindire sindire herkesi okuyup yorum yapacağım,

Başka türlü olmayacak anacım ;

Bu aralar el-işi,ev-işi,yemek, hak getire.!!!

 İyi ki emekliyim yaniii...

Çalışan meydan okuyanlar anacım size kıyamam ben sonra da okuruz birbirimizi ,

de mi ya....Bi relax yahu...

Meydan okumaktan,,,,,okumaya,yorum yazmaya zamanı yetiştiremez oldum beni en iyi siz anlarsınız...

Herkese uğramak o değerli yazılarınızı er veya geç mutlaka okumak istiyor bu keyfi kaçırmak istemiyorum.

Hepinize kolay gelsin,hadi hayırlısı vazgeçmek yok yola devam...
❤❤❤❤❤

Yorumlar

  1. Sevgi günümüz kutlu olsun canım.Bende yorumlara cevap verip herkese ugramaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  2. zerresi olmasa ne de güzel olurdu şahsen kanım bu yönde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisiniz bu nemenem duygudur su kıskançlık .

      Sil
  3. sevgi günümüz kutlu olsun şekercimmm

    YanıtlaSil
  4. Sevgi günün kutlu olsun canım benim ♥
    Karikatürlere bayıldım yalnız, sesli güldüm ofisin içinde elimde olmadan :))

    O yetişememe bende de var, bakalım ne olacak halimiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül be güzelim gül sen .
      Kahkahalarin bana bana kadar ulassin.

      Sil
  5. bazen herkese yetişemiyorum kusuruma bakmayın atladığım oluyordur muhakkak
    iki arada bir derede bakıyorum çünkü
    sevgi her işin başı bence de keşke kıskançlığı hayatından çıkarabilse insan oğlu
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizi anlıyorum, hepimiz ayni durumdayız.
      Kıskanç insanlar dan uzak duralım en iyisi.

      Sil
  6. Ben de aynı dertten muzdaribim, bir türlü yetişemiyorum blogları okumaya :(
    Karikatürler süper :)
    Kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun.
      Yetişebildiği mız kadar artik.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  7. evet bu meydan okumadan sonra bir tatil yapalım😄
    karikatürlere çok güldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatili hakedecegiz gerçekten.
      Güldürmek ne güzel.

      Sil

Yorum Gönder