Meydan Okuma yazısı ŞUBAT // 23//.GÜN

SORU 23 - Neler yapıyorum ?
---------------------------------------------------------------
 Ne mi yapıyorum ?

Bütün projelerimi bir kenara bıraktım,siz" MEydan Okuma Yazısı "Yazan blogları takip edip ruhumu dinlendiriyorum sadece.

Hayatımın çok güzel bir tecrübesini daha yaşıyorum.

Meydan Okuma Yazısı sebebiyle çooook....Ama çok ...!
Güzel insanlar,daha doğrusu pozitif ayrımcılık yapmalıyım KADINLAR tanıdım.

Bu kadın topluluğunun içinde,mutlu,mesut heyacanlıyım.

Siz güzel kadınlar sadece blog dünyasında yazıları ile meydan okumuyorsunuz, harika bir enerji potansiyeli ile dünyaya meydan okuyorsunuz.

Okuyan,çizen,bilgili,kendinden emin,çok akıllı anneler,
Genç geleceğini planlayan mantıklı kızlar,
hayatı sorgulayan bir o kadar da etrafına duyarlı küçük-büyük güzel kadınlar;

Öncelikle hepinizle gurur duydum iyi ki tanıdım sizleri.

İçime UMUT ve sevinç aşıladınız.

Tecrübelerimi size aktarmayı,bilgilerimi paylaşmayı umarak başladığım bu
(Meydan OkumaYazısı ) etkinliğinde sizlerden ne çok şey öğrendiğimi farkettim.

Günlük işlerimin dışında,
Sizlere zaman ayırıyorum.

Ancak yetişebiliyorum ,
Sizlerin yazdığı her şeyi çok ciddiye alıyor,satır satır,sindire sindire,okumaya ve anlamaya çalışıyor,yorum yazmaya gayret ediyorum.

"Meydan Okuma Yazısı"Etkinliğine katılan herkese ulaşmam tabii ki mümkün değil,ama mümkünse hepsini okumak istiyorum.

Sanırım potansiyelim şimdilik bu kadar.
Ülkemin güzel akıllı kadınları SİZLERİ izlemekten büyük keyif alıyorum.


Sizleri takip edeceğim diye yarım bekleyen ,kağıt hamurundan yaptığım maket ve minyatür çalışmalarım.


Yarım bekleyen tablolarım,dikişlerim,örgülerim,


hele nakışım, Allah'tan arada birer balon işledim.



Daha proje aşamasında olan dallardan yapacağım tasarımlarım hobi odasında beni beklemekteler efendim...



Ha,,, birde yürüyüşlerde rastlayıp sinirlendiklerim,
ne zaman medeniyeti yakalayacağız diye kafa yorduklarım...!!!!






Yorumlar

  1. şu el işlerin beni büyülüyor mesela, iyi ki bu bloglar var cidden ne müthiş kadınlar anneler var dedim bende hep

    YanıtlaSil
  2. Evine gelmeyi çok isterdim🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur gel memnun olurum.
      Ancak biraz başın dönebilir.
      teşekkür ederim.

      Sil
  3. Canım Merih, öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
  4. Oy oy oy ne güzel işler onlar öyleee
    Yarım kalınca çok kötü oluyor.

    YanıtlaSil
  5. İyi ki tanıdım. Harikulade ürettiklerin içimi açıyor hep. Var ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Senin ürettiklerin de benim içimi açıyor.

      Sil
  6. Medeniyeti yakalamak konusunda sınıfta kaldık..

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Azaltmaya başlamıştım ki !
      Gençlere meydan okumaya kalktım, bu ay hiç yapmadım sanki.

      Sil
  8. Merhabalar Merih abla, bu ara blogtan uzak kaldım, hatır sorayım diye uğradım sana... Anladığım kadarıyla 'meydan okuma'altında kadınların gücünü anlatan bir etkinlik var galiba...
    Öyle ise sana çok yakışır, enerji küpü çocuk ruhlu kadın😀😊😉😘💕💕

    YanıtlaSil

Yorum Gönder