Meydan Okuma Yazısı ŞUBAT // 27 // . GÜN

Soru 27- ) Enerjin düşük olduğunda ne yaparsın ?

Enerji yükseltmek için önereceğin bir kaç sihirli fomülün varmıdır ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu resmi bir blog komşumdan çaldım,kusura bakmasın önceden kimden almıştım unutum, öyle güzel oynuyorlardı ki bende de olsunlar istedim.

Haberi olsun tesekkürümü sunayım ben yine de

üstelik oynatamadım,bilgisayar özürümden dolayı üzgünüm.
🏄🏄🏄🏄🏄


Olmazmı var tabii...

1. si  M  Ü  Z  İ  K...Hem de en hareketlisinden.

2. si  D  A  N  S...Roman havasindan başlarsın.

3. sü  D  O  S  T... Hastalıktan bahsetmeyen.

4. sü  En En En yeni Hobilerime sararım.

5. si Ev derlenip toparlanacak ise eğer,eşyaların yerini değiştiririm.

6. sı Mümkünse o an evden dışarı çıkıp sakin bir parkta,bir bankta oturup,kendimi dinlerim.

Düşünsem daha çooook bulurum da şimdilik bu kadar aklıma geldi..

Enerjinizi düşüren insanlardan uzak durun diye yazımı kapatmak isterdim ancak
ne mümkün...!  O zaman kendinizle yanlız kalmaya gayret edin.

S E V G İ L E R İ M L E.

Yorumlar

  1. roman havası iyi gelir cidden :)
    9/ 8 lik ohhh

    YanıtlaSil
  2. çoook tatlısın ;)) bayıldım o üç kafadara ;))

    YanıtlaSil
  3. Çok beceriksizim bu konuda. Evde kös kös otururum genellikle.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım önerilerine
    o zaman DANS :))

    YanıtlaSil
  5. canı sıkkınken insan nasıl hareketli şarkı dinler ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denedin mi...?
      Denemelisin,dertli şarkılar dinlemekten iyidir.
      Allah hüzün vermesin,Hüzünlüyken kalkıp oynarım demedim,o durumda oynamak, çıldırmış bir canlı görüntüsüdür ancak ;
      Allah korusun ,biz günlük sıradan geçen bir gün içinde düşük enerjiden bahsettik.
      Sevgili 'Bir başka gezgin'

      Sil

Yorum Gönder