Bahar ile birlikte annem geldi.

Sevgili bloğ ;
Uzun soluklu bir meydan okuma yazısı sonrası,ancak kendime geldim.


90 yaşına merdiven dayamış bir çınar olan ANNEM bana geldi.
 M A Ş A L L A H ...Anneme.

Annem ne yazık ki çocuklarının bakımı  ile yaşamını devam ettirebiliyor.
Bu sebeple, sıra ile dört kardeş bakıyoruz.

Şimdi sıra bende ;
Annemle yeni bir bahar yaşıyoruz.


O bize Allah'ın bir emaneti ; Bir bebek gibi...
Bir bebek bakımının kolay olmadığını herkes bilir.

Bu yüzden bloğ yayınlarımı bebeğimden arta kalan zamanlarda fırsat bulabilirsem yapacak ve sizlere ancak  uğrayacağım.

Sizleri meraklandırmak istemediğim için bugün bir merhaba demek istedim.

Herkese güzel baharlar olsun.
Kalın sağlık ve güzellikle.

Yorumlar

  1. Güzel gönlünüz sağ olsun, ne güzel, iyi ki varlar. Kocaman bir maşallah diyorum<3

    YanıtlaSil
  2. Ellerinden öpüyorum anneciğinin.

    YanıtlaSil
  3. Birlikte güzel bir bahar olsun size arkadaşım <3 :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah annenize. Kolaylıklar diliyorum.. Sağlıklı güzel günleriniz olsun birlikte.. bahar gibi..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgelmiş... Ellerinden öpüyorum... Rabbim Annelerimizin dualarını almayı nasip etsin bizlere de...

    YanıtlaSil
  6. oleeeey ekinoks gelmiş sizeee hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah diyorum. Hürmetler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Maşallah, çok kıymetliler onlar, baharla beraber ne güzel gelmiş..

    YanıtlaSil
  9. Ellerinden operim bahar kokulu koca cinarin.

    YanıtlaSil
  10. Masallah Allah uzun ömür versin 😊

    YanıtlaSil
  11. Merih’cim ben o koca çınarın ellerinden seninde güzel kalbinden öperim.. Huzur içinde güzel günleriniz olsun. Kucak dolu sevgiler sevgiler bıraktım evine.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Merih ablacım, sizin Çınara selam olsun, biz İvriz delikanlısı dedemizi kaybettik.

    YanıtlaSil
  13. Allah sizi birbirinize bağışlasın :DDD

    YanıtlaSil
  14. allah uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin. Bahar ne güzel gelmiş.

    YanıtlaSil
  15. Allah uzun ömür ve sağlık versin inşallah:)

    YanıtlaSil
  16. Hoş gelmiş,safa gelmiş teyzem :) Ellerinden öperim :)

    YanıtlaSil
  17. Merihim bayramınız kutlu olsun. Anneciğinin ellerinden öpüyorum. Sana da kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Maşallah annenize :) allah daha sağlıklı ve uzun ömürler versin ona :) sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Pamuğum, ben geldim. Bir pamuğa bakmaya geldim, pamuklar ikilenmiş ❤️Ellerinden , yanaklarından öperim anneciğinin. Maşallah, maşallah, maşallah. Sen bak işine gücüne, bekleme sırası bende şimdi 😍❤️😘

    YanıtlaSil
  20. Herkese cok teşekkür ederim.
    Ozlemistim sizleri.
    Sagolun varolun...

    YanıtlaSil
  21. Bir özlem ziyaretine uğradım Merihçim. Annene sağlık diliyorum çokça sevgiler canimm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi etmişsin,ses verdiğine çok sevindim.
      Sevgile 🤗

      Sil

Yorum Gönder