Bir gün Kazdağlarına çıkıp avazım çıktığı kadar bağıracağım.

Niye ki ?


Çoştum işte arkadaş,çostum .

Sebebi ?


Hep içimde kalsın demekten sıkıldım.

Aman kimse alınmasın,üzülmesin,hislenmesin,özenmesin,kızmasın,ayıplamasın,,
senin ki de şımarıklık demesin !
aklıma şu an gelmeyen bir çok neden den dolayı işte.

O yüzden dir...Sezen'nın dediği gibi.

Bütün bu oyalanmalarım,,,

nakış nakış yüreğimin sızılarını azalttığım.

Kesik kesik yaralarımı ''Kırkyamalarla'' dikmeye çalışıp otomatik,dikiş makinemi başkalarına vermelerim.

Eski SINGER annemin dikiş el makinesinde topaç cevirir gibi  tiktaklarını çocukluğumda hayalini kurduğum balerini dönen müzik kutusu yerine esintilerinde arandığım...
Eski dantelleri evirip cevirip hayat vermeye çalıştığım.

O yüzdendir !!!


Yani,,,,
 evime yeni ekmek kutusu almak yerine,''Ekmek torbası '' diktiğim,
 bereketini artırdığına inandığım ,


bu yüzden...




Kış mevsimine nispet mutfak perdeme takmak için kirazlar ördüğüm.


Bu yüzden!!!



Motif motif,


Moromsu ; Gözlerimi,


Mor renklerde saklasam da,


Teeeee....
Uzak uzak ülkelere gönderiverir ,sırtını sıvazlar ellerim.
Bir başka aleme dalıverir.
Devrilse de ,
başka işlerde yeniden alevlenir gözlerim.


Kızçeme uçak yolculuğunda verilen malzeme çantasını''Kırkyama'' ile kaplayı verir yüreğim ,
uğur getirsin diye anahtar çantamın.


Uzun uzun yolculukların çabuk bitmesi için kızçemin,
 ilmek ilmek işlerken ki duygularım masasında dursun.

Balonlarıma tutunup birer birer güzel enerjiler  vermesi dileğindeyim.


Diğer kızçeminde masasında çiçeklerden salıncak yaptığım duygularım,

hopppp salıncaktaymış gibi gidip ,gidip yolculukları 
hepimize yakın ,hasretlikleri ,işleri eğlenceye çevirsin istediğim.


Hele de birlikte olup da eve geldiklerinde,



İşte o günler benim düğünüm,bayramım,tüm kutlamalarım,kutsamalarım ;

 Hepsini
o kısa ama dolu dolu günlerime saklarım.

Canlarım,ballarım,kaymaklarım !!!!




Portakal kokularında akılları ;

fikirleri işlerinde,güçlerinde olduklarım.





Yollarına uğurlar,dualar,sevinçler yağdırıp tüm dünya ile birlikte herkese, mutluluklar adadığım...





Senin '' Kazdağları ''bugün ayrı güzel çeksene fotoğraflarını diyerek ;



Ahhh bu yalnız adam ...

Yavruları yolculamaktan dönerken haline bakmadan,beni idare etmelerin yetmezmiş gibi bir de oyalamaların,



Tırmanacağım işte dağlara dağlara dediğimde ;

''Dur bekle bende gelimmm....''

dediğini duymamazlıktan geldiğim,




ÖZLEDİM...ÖZLÜYORUM...ÇOOOK ÖZLÜYORUM...!!!!!

Daha da bağırayım mı,,,?

Nasıl olsa biz bizeyiz.
Ha,, bloğumuz
 ya da 
Dağlarımız,öyle değil mi ?



Yorumlar

  1. Çok güzeller, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Belki de bloglarimiz herkesin kendi dağına çıkıp seslendiği yegâne yerimizdir.

    YanıtlaSil
  3. Bağır ya içinden geldiği gibi :)
    Bu arada ürettiklerine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim... Yanında olup da sarmalasam şimdi bak seni... Kıyamam ben sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim koca yureklim iyi ki sen gibi dostlarim var cok sukur sizler sayesinde
      katlanabilir oluyor hasretlikler -
      Sagolun

      Sil
  5. canım kavuşmalarınız bu ayrılıklara değecek güzellikte olsun sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.
      Çıkıp bir yerlere bağırdım.
      Eeee biraz duruldum.Ne kadar idare ederse artık😔

      Sil

Yorum Gönder