Bahar gelmis ne care !!!

Yazim hatalari klavyemden kaynaklidir/Affola///
==========================================






Simdi 💔💔💔

*Bahar geldi *diye mujdelemek vardi yaaa///
Mujde verecek/mujde alacak ne hal kaldi ne haz ne nefs ne bogaz\\\\\\\
Dunyayi el birligi ile kirlettik
Ve simdi bu ellerde \O kadar cok kir var\

*Agustos bocegi misali*
El yikayarak gecer mi bu yaz   !!!!

***********************************************



Hobilerimiz iyi ki var \\\

Dunya emekci kadinlarina bir kucucuk pericik saksilarina///



Beyaz  gemi///

Hayalim/////


               Gelecegin  pusunu/
isini

 kirini

atmaya simdilik tek care///HOBILERIM///





                                         Duydum ki yaz
                                         gec gelecek///

  

Mutfagim kirazlansin o zaman






Gokkusagi  halinde doner durur\ basim/


Soguk havalara inat/


sapkami bitirip


giydim ya basima//


Maskesiz belki \ancak sapkasiz asla cikmam ki///




Ustelik yalanci bu sene ki bahar///


biraz kandirikci



Yillardir UMUTTAN yana ne yazdiysam bugun hepsi bana o kadar uzak ve belirsiz

En iyisi
Uretmeye devam et //// bu gunleri////

Gelecek guzel gunlere\
daha dogmamis\
bebelere temiz dunya verebilecek miyiz hediye////





Iste susmanin 
tam zamani  simdi///


Yorumlar

  1. Yine de iyi ki bahar, bu günlerde ucundannkıyısından bi minicik umut sokuveriyor yüreğimize, bir minik gülümseyiş yerleştiriveriyor yüzümüze.

    Ellerine sağlık Merihim, kirazları ayrı sevdim şapkanı ayrı, mini mini patikleri ayrı sevdim perini ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın,,,UMUT her zaman minicik de olsa var...
      Geçti geçti ...
      Diyebileceğimiz kadar yakın olur inşallah Handan'cim inşallah...

      Sil
  2. Oyyy oo peri bi dokunsa dünyaya ve gerçek baharlar açsa yüreklerde
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercek baharlarin umudu ile..
      Umudu ❣️ umut etmek olsun bari..
      Sevgile

      Sil
  3. Umudu, baharı taşıyor minnak patiklerin de, çiçeğe yoldaşlık eden perin de... Merih'in şapkasından bi sürü, küçük, sevgi tavşancıkları yayılır ki yeryüzüne ;) Merih demek, zaten bahar demek bende. Özlemle sarılıyorum canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah,be Aytül'cum umudu umut etmek için çabalıyoruz işte.
      Ben de sesini duymaktan çok sevindim.Kucakliyorum seni .

      Sil
  4. Ben de bugünlerde evde kalmak-koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
  5. Umutla umutsuzluk arasında kaldığım şu günlerde ............
    bi sabah kalkıp çiçeğe böceğe sarılıp güzel günler hayal ediyorum bi sabah hiç yataktan kalkmak istemiyor canım. En güzeli kitaplara dalmak ama kafa boş olmayınca kitapdakilerianlamakta zor oluyor dön aynı yeri oku dur.
    Yinede güzel günler özlemiyle diyor sevgiyle öpüyorum güzel kalpli arkadaşımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni Sevgile kucaklıyorum.
      Geçecek inşallah, güzel Arkadasim güzel günlerde bulusmak dileğiyle.
      Sabır ,güç, tedbir ve tevekkül..

      Sil
  6. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  7. Kolaylıklar dilerim.
    Blogunuzu ziyaret ettim.
    Yararlı bilgiler var.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Baharı yaşamayadan yaza geldik, yaz da kayıp gidiyor ellerimizden.

    YanıtlaSil
  9. Meriiiih nasılsın, bi ses ver ;)

    YanıtlaSil
  10. Merihhhhhh🙋‍♀️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder