Aslında Sonbahar ; Geri Dönüş Demektir...

Sonbaharı severler arasındayım bende...

Koca koca çınarları devirip ,tohumları nadasa alıp eğirip,çevirip, biçirip, yeşerten evrende acı cekmesin diye kucağında saklamak için belki,

Bugün yine acı bir gün,
''Bekir Çoskun 'gibileri de yanına alıp bizi hüzne bogmasan iyi olurdu ya olmadı işte,
bu hiç iyi olmadı,

Sonbahar hüznün rengi, bana umut olurdun halbuki,
Zaten pandemi tuzu,biberi yakıp yıkma ne olur artık yeter olur mu ?

Acılara,özlemlere inat,üretmek en değerli ilaç...
Geri dönüşüm hayatın içinde hep var, var olmaya devam edecek.

Zaman da en iyi ilaç diyerek ;
Kağıt hamurundan yaptığım geri dönüşüm'' saat kulemle'' başlayalım o zaman.


Yumurta saklama kağıtları,parfüm kutusu, doğadan toplanmış kurutulmuş yaban meyveleri,çakıl taşları,küçük küçük evde birikmiş  objeler bir araya geldiler.
parayla alınmış bir tek tutkal ve boya ile bir araya geldiler...
2-3 yıl önce başlanıp uzun süre yarım yamalak beklediler nihayet bu sene bittiler.




Evimin bir köşesinde yerlerini aldılar.



Bahçıvan amcam da öyle bitirilmek için ne çok bekledi sabır etti.
Kağıt hamuru,peçete,artık malzemeler,boyalar nihayet bir araya geldiler.


Sapkasından,


Kovasına,çiçeğine


Tohum torbasına


süpürgesine kadar hepsi geri döşüm malzemesinden oluştu.


Bu işi hakkıyla yapanlara sapka çıkarıp,beni de idare ederseniz arada kaynayıp giderim dedi...

Gerçekten bu sanatı çok güzel yapanlara özenmekle yaptığım amatör  çalışmalardır.

Keşke onlar kadar sabırlı ve yetenekli olsaydım..
Sevgilerimle...




Yorumlar

  1. Çok güzel elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      parıldayan çiçek,sevgilerimiz çok olsun.

      Sil
  2. Öncelikle Bekir Coşkun’u rahmetle ve minnetle anıyorum ben de pamuğum. Sonbaharı ne güzel anlattın. Bayıldım yaptıklarına. Saat kulesi nedense bana renkli Tim Burton hissi verdi, çok beğendim, bayıldım. Yazıyı okurken, bir yandan da kafamda nasıl yapılır bu diye kurmaya başladım 😁. Bahçıvan dedemin yüzünü nasıl güzel şekillendirmişsin. Her şeyine bayıldım. Demek yeni uğraşın bu, harika. Sonbahar sana çok iyi gelsin pamuğum 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa..Evet Tim Burton ' filimlrinden fırlamış gibi değil mi...
      3 senede ancak bitti desem ,taşınırken atmalara kıyamadım dı.
      Neyse ortaya çıktı ve bende sevindim.
      Yeni uğraşım nakış aslında bu aralar.
      ancak arada yarım işleri bitirmessem ceza veriyorum kendime,,,
      Yeni bir şeye başlamama cezası.
      Ya da çöpe atma cezası.
      Yoksa birikince onlar beklerken kafam yorulıyor sen de bilirsin o duyguyu...
      Zataen.

      Sonbahar evet yakıp yıkmasa daha iyi olacak ya işte...
      Sözün bittiği yer.

      teşekkür ederim sevdam..
      İyi ki döndük yine sahalara..
      Bilgisayar işi beni yorsa da seviyorum kız ben blog dunyasını yaaa...

      Sil
  3. Bekir Coşkun benim için de çok kıymetliydi. Pako ile kavuştular diye teselli buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'cum uğradığna çok sevindim.

      Canım ya sorma
      Bekir Çoşkun ve daha bir çok kıymetlilerimiz.
      Allah geride kalanları korusun.
      Ne denir sözün bittiği yerdeyiz maalesef...

      Sil
  4. Bekir Coşkun hepimizin yüreğine sızı bıraktı gitti. Nur içinde yatsın

    Bayıldım bu güzelliklere, bayıldımmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cım evet ya...
      Bekir Çoşkun ve daha bir çok kıymetlilerimiz.
      Düşünmektense vuruyorum kendimi yürüyüşlere,işlere,nakışlara arada okumalara yoksa kafamız yerinde duramaz hale geldik.

      teşekkür ederim ,begendiğğine sevindim.

      Sil
  5. Merihim sen ne marifetli kadınsın öyle ♥ Yoku var edenlerden...

    YanıtlaSil
  6. pek keyifli fotolaaaar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder