Can dostumuz TOPRAK güle güle Kuzum...


Akıllı naif ; Topişimiz bizi acılara gark ettin de gittin..


Güzel yavru,elimize kırk günlükken geldin,ne şirin ,ne şeker,ne efendi bir oğlandın sen..



Bize 16 yıl yoldaş oldun sana teşekkür ediyorum.


Fıstıkçı ,yaramaz, oğlum ;


Yorgun düştüğün gün ,
 korkunç sona yaklaştığımızı anladık da,
kendimize bir türlü inandıramadık.


Evimizin süsü,biblosu ;



babamızın en önemli yoldaşı, 


Ablalarının,abisinin gülü aslanı,

Güller içinde ol..

 


Baharlarda tomurcuklanan  çok sevdiğin ağaçların gölgesinde,


Koşup zıpladığın yerlerin yakınında,






arkadaşlarını saatlerce izlediğin yerlerde,


Ne yazık  böyle bir sonbaharda ,tam da bulunduğun yerde,
huzurla uyu...

  Benim yakışıklı prensim...
💔💔💔



Yorumlar

  1. Ne güzel bir hayat yaşadı sizinle, harika bir ailesi vardı. Rahat uyusun.

    YanıtlaSil
  2. okurken boğazım düğümlendi. benim tatlişim de kırk günlüktü bize geldiğinde on altı yılı dolduruyoruz neredeyse. sağlık sorunlarıyla uğraşıyoruz. yaşlandığını kabullenmek çok güç. biliyorsun, veda etmeye hazırlanıyor ama konduramıyorsun işte. merih öğretmenim, güzel burunlu toprak hiç şüphesiz ki birçok köpeğin maalesef yaşayamayacağı güzellikte bir hayatı sizlerle yaşadı. şimdi uykuların en güzelinde, üzüntünüzü kalbimde hissediyorum ve sizlere sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykuların en güzelinde gerçekten Burcu'cum son aylar da doğru dürüst uyumadığından eminim.
      Off,,kuzumuz ne kadar direndi,,,yoruldu çok yorgundu,
      uyusun güzel güzel melekler gibi.
      Yoksa aklımıza gelince çıldıracak gibi oluyoruz.

      tatliş için de çok üzgünüm dileğim sizinle sağlıklı günleri çok olsun...
      Size de şimdiden sabır ve güç versin tanrım.

      Sil
  3. Meriihh, ne yazsam boş biliyorum. Şu an seninle birlikte ağlıyorum, göz yaşlarını paylaşıyorum. Tek tesellisi şu ki, Çapi ölürse ben ne yaparım dediğimde kızım hep bunları söyler bana; yaşayabileceği en uzun ömrü çok sevildiği, el üstünde tutulduğu, her daim tok ve sıcak olduğu bir yuvada, o yuvanın bir ferdi olarak yaşayacak anne. Bu onun için harika bir hayat olacak ve öldüğünde onunla geçirdiğimiz mutlu günleri anacağız ödül olarak. Bu konuda üzülmene gerek yok anne, çok özleyeceğiz ama bunlarla teselli olacağız. Ah pamuğum, acınızı dindirmez ama bir nebze de olsa teselli olur belki kızımın sözleri size de. Çok üzgünüm gerçekten, Çapi ile birlikte acını paylaşıyoruz canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllı kızım onlar sağolsunlar ;
      Ne kadar güzel teselliler,biz de öyle yapmaya çalışıyoruz.
      Çapimiz ''de sağlıklı ,ozgür günlerni sizinle bol bol yaşasın insallah,

      Off,,,Sevdam çok zor günler ...Bu CANLAR masumiyetin,doğallığın,karşılıksız sadakatin sembolü olmasından olsa gerek,,,
      öyle bir sızı bırakıyor ki insanın ,kalbi fiziken bile acıyor.

      Sil
  4. Üzüldüm :( Ne söylenir bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen öyle oluyor,sevgili Yurdagül.
      Sözün bittiği anlar bu anlar ne yazık ki.

      Sil
  5. Cok zor olmali.Kopekler daha duygusal hayvanlar.Bir cok seyimsizi mutl etmek icin yaparlar.Ilk resimde nasil yorgun bakmis.Sizden sevgi gormus sansliymis.Siz de sansliymissiniz. Basiniz sag olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun.
      Acısı her geçen gün azalmıyor.
      Aksine çok ozleniyor.
      Tek tesellimiz ,, biz onu ailece çok sevdik.
      Hep seveceğiz.

      Sil

Yorum Gönder